Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Jenny - 27 oktober 2009 20:25

mäklaren låter positiv men som sagt vi ska inte ha några förhoppningar! Han gillade lägenheten men som jag sagt hela jävla tiden.... stället vi bor på.. är dött!!!! Men vi får se va som händer. Tänk om han köper den.. då jävlar.


Jag har sett en jätte jätte fin lägenhete i årsta som vi blev sugna på!! Under visningen gick jag och Melvin till ica jag stod ute i ca 40 minuter... om det blev kallt? ja jag kan ju säga så här.. rumpan min är hård.. jeho. haha men så fort det blir varmt igen så kommer den ramla ner.. mohahaha

Av Jenny - 27 oktober 2009 08:00

här hemma. vi ska äta frukost efter frukosten ska vi ta oss ner till solna.. det tar ungefär en halvtimma med buss. Köpa handsfre.. sen möta upp min maija och hennes stella för en lunch. Maija måste nämligen ta min ipod och sätta in ny musik. jag och min maija har exakt samma musik smak. Min itunes fungerar inte så därför vi måste göra så här nu!


Jonas får hämta den senare idag när han ändå ska iväg till arlanda och hämta upp sin vän Martin Hanzel! Så nu blev jag glad.. äntligen ny musik.. jippi.. då kommer städningen gå ännu bättre.. ska sätta igång lite nu oxå innan vi ska åka.. pus spuss

Av Jenny - 27 oktober 2009 07:41

Ja det va en söt liten tjej som påminde mig om att det va länge sen jag la ut lite formcheck bilder. Anledningen till det är att, just för tillfället avskyr jag hur min kropp ser ut! Jag är inte fet eller tjock. MEn jag är inte fast, jag är dallrig och gropig. Men jag försöker göra mitt bästa för att det ska bli bra igen!


JAg tog två bilder på magen.. låren ... hm visar jag de kommer ni drömma mardrömmar om att ni ska falla vart ni än går för alla gropar.. hahhahah ja ni får skratta!!


Det känns som om att det står still nu med kroppen tyvärr, jag tränar och promenerar men känner inte den där gnistan men det kommer snart tilbaka.. puss

   

Av Jenny - 27 oktober 2009 07:35

blev tyvärr omplanerade. Då jag fick ett roligt samtal igår om att vi ska ha en privat visning, alltså en kille som själv ringde och ville titta på våran lägenhet. Jag och odågan skulle egentligen fått träffa under bara rumpnissen med hans mamma. Men hon tyckte jag nog behövde städa i lugn och ro utan stress.


Stress. haha som jag sa till henne stress är min vardag. Men så tänkte jag om.. det kan kanske vara lite skönt att få allt gjort o inte tänka på att underhålla ngn annan samtidigt! Men vi får träffa de på torsdag istället. Så det går ingen nöd på ngn av oss tror jag!


Natten gick toppen även denna gång, han vaknade kl sju idag. Jag är så glad, att min mamma kom på det där med sötsug. Det vet jag ju, för man kan ta ett exempel. En person som är beroende av coca cola kan vakna på natten för att gå upp o ta en klunk cola. Oki cola och nan2 är nog inte ens i närhet lika. Men sötsug... är ett helvete!!! Nu är jag glad att jag sluta med skiten o att han sover som han ska lill killen!


Men jag är trött ändå för jag gick och la mig efter tolv i natt o det är inte jag van vid! MEn nu ska vi sätta igång och äta frukost här hemma, sen måste måste måste ja dra mig en snabbis till solna för att inhandla mig en ny handsfre sen dra till ica maxi för att köpa med mig lite tvätt grejjer!! det är slut här hemma efter alla visningar haha.


Håll tummarna nu så jag kommer härifrån! Nä nu måste odågan ha frukost. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards