Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Jenny - 5 oktober 2009 20:01

träning, promenad och dejt, så satt vi bara hemma och tog det lugnt! Det har ju varit full fart hela helgen massa nya intryck och massa med människor för Melvin att smälta. Så jag tyckte att han kunde få vara hemma idag o bara softa pungen lite liksom!


Vi satt i soffan och diskuterade vädret, han tycker om när det är lite kyligt ute för det är tydligen mysigt att ligga i vagnen då, sen så ville han att mamma skulle få lite fastare tuttar.. hm ja jag blev lite lessen och tyckte han va rätt så elak. Men jag förstår han. för när han ska vila mot tuttarna så sjunker han in liksom.. mohaha..


Eftersom jag inte har nå speciellt att informera då vi bara softat. så får ni se ett mysigt litet kort när vi sitter i soffan och myser efter badet..


 

Av Jenny - 5 oktober 2009 16:07

Först tog jag mig en promenad till sumpan. Gick in till Anna där vi körde rygg och mage. herregud va hon döda min rygg.. såå jävla skönt!!!


Sen tog vi oss en promenad till solna där vi träffade upp Therese och Max för en lunch. Therese är Kurres svägerska.. en rolig prick. Sen tog vi oss en promenad till babyland för att inhandla lite nappar.


SEn skildes vi åt, jag och melvin promenerade hem. Nu sitter vi här o myser lite i soffan..


Kan ju tala om för er att jag tog bussen den sista biten.. o på bussen satt det några jävla ung jävlar. Det finns EN plats i bussen för vagnar. vilka sitter inte där då om fyra jävla ungjävlar!! Tror ni att de flyttade på sig när jag kom med vagnen?? NEJ det gjorde de inte så självklart körde jag på deras fötter.. va tror de..När de fick vagnen på sig så kollade de lite p mig som om jag borde flytta på mig. MEn snälla jävla ungjävlar det är vagn platsen. ibland blir man fan tokig..

puss

Av Jenny - 5 oktober 2009 16:02

det va hur jävla härligt som helst att vara det. Ja jag fick lite ångest över hur jag fan ser ut. Men jag har ändå precis skaffat barn! Och såå otränad är jag ändå inte fast jag varit borta ett år! Så det gick att vara där. Melvin.. oo han va hur jävla go som helst. Han gillar verkligen att vara bland människor, sov som en stock när han skulle sova. Prata mer än mamma när han va vaken. ia om det va killar i närheten. Oss tjejer.. ja han fick väl inte en syl i vädret då!


Vi stod ju i proteinkungen montern.. o vi kan ju tro att det va han som drog alla människor dit.. hehe. Emily va han hur förtjust i som helst precis som sin mamma. Emily gör en glad bara att visa upp sig med sitt leende! Vi fick turen att träffa på Linda Fodor med hennes Saga oxå, jag blev helt ärligt rörd när jag träffade henne för hon va så himla trevlig och ödmjuk!! Så två bra dagar va det med massa folk och tävlingar! Han som vi sponsrar kom etta så klart.. va trodde ni Så vi blev lite happy där!


Emily TACK!!!


Jag har bilder på mobilen men de blev inte så bra men ska lägga ut de lite senare..

kram på er

Av Jenny - 5 oktober 2009 07:21

i morse när jag vaknade! JENNY alltså riktiga jag. finns inte längre!! Jag har fått strunta i alla mina saker som är viktiga för mig i ett års tid! Nu när jag äntligen kan börja göra mina egna saker o bli mig själv igen. Nej då ska Jonas ta all den tid som finns att vara själv! Så jag undrar när fan jag ska bli mig sjäv igen. Jag saknar mig själv. Jag va alltid glad, positiv till allt! kaxig.. kunde stå upp för mig själv. Ja jag va Jenny helt enkelt!


Visst jag får träna om jag vill Men då måste han träna först o om jag ska träna efter så kommer jag hem vi åtta tiden .. Ska vi äta middag då?? Ska Melvin inte umgås med sina föräldrar tillsammans.. Nej så jag är rädd att Jenny nog aldrig kommmer komma tillbaka!! Fan det känns hemskt att tänka så. Men va gör man inte för sin son!


Just för tillfället får jag inte träna själv, då jag tränar med Anna har jag Melvin med mig eftersom jag itne har ngn här i närheten som kan hjälpa mig! När jag ska duscha står han lite utanför i sin sitter o tittar på. Så jag kan aldrig ta mig en lång skönt dusch. När jag ska skita då sitter han där utanför o glor. När jag ska umgås med mina vänner då har jag han med mig. För jonas ska träna eller jobba. När jag ska städa eller shoppa har jag han med mig. Så nej jag kommer nog inte bli mig själv igen!


Men jag ska försöka allt jag kan. Min ide va att jag och jonas ska träna varannan dag.. MEn det går nog int eför han måste ju köra typ fem pass i veckan. Ja vi får se om jag kommer tillbaka eller inte. VA tror ni där ute.. Om jag är glad idag. NEj inte så värst. jag mår rätt så dåligt. ja jag är ärlig just numen jag är trött på att inte vara mig själv.. Hade jag varit mig själv hade jag inte tagit det här.


Jag hade inte tagit när ngn kommer hem till mig och tar för sig och beter sig för jävligt o inte visar mig ngn respekt. hade jag varit mig själv och ngn som inte bor här hade betett sig så hade jag kastat ut han, hon med huvet före!!


Men vi får hålla tummarna att Jenny kommer tillbaka

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards