Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Jenny - 21 oktober 2009 20:54

tog jag min odåga och begav mig mot solna centrum. Vi skulle nämligen möta upp den stora pojken i familjen, ja han är sjuk. Men det är bra med frisk luft ibland oxå hehe. Jag gick in på sushi haket i centrum och beställde en varsin sushi åt oss. För mat efter badet va bara ett måste!


Sen tog vi våran fina FORD och åkte mot stan. Egentligen skulle jag och Melvin fika med vackra Tess idag. Men det bidde itne så. MEn en träff blev det iaf. Bara jag och du. haha. Melvin satt i bilen och vänta. Tess fick sitt pulver och sina tabletter så hon kan bli ännu vackrare! Jätte kul att ses, vi har redan bokat nästa dejt.. lyckat alltså!!


Nu sitter vi i soffan jag och min man, har precis kollat klart en film. Jag ska snart gå och sova för jag är så jävla trött hela jävla tiden o så ska jag upp tidigt imorn för att ta mig en fettis..


godnatt kram på er

Av Jenny - 21 oktober 2009 19:15

jag köpte simbyxor där borta. melvin skulle tydligen ha medium då hanväger 9 kg.. VA jag tror att han gör. Men vet ni.. de jävla byxorna va för små!!! hahahaha imorn blir det iväg till barnmorskan

Av Jenny - 21 oktober 2009 19:10

fy fan va skoj och mysigt det va! Melvin älskade det. Han och lilla Anton va de som orkade mest där inne. Första gången skulle vi tydligen bara hålla på en kvart för bebisarna blir trötta men MElvin och Anton ville fortsätta.


Melvin tyckte mest om att ligga på rygg då låg han och såg så avslappnad ut. Det va verklgien skoj att komma iväg dit!!


MEN det va fan en mamma där.. jag hade riktig lust att säga till henne. Vet ni va hon satte på sin stora bebis. Först body och byxor. flece byxor och flece jacka. flece overall. Vinter vantar och vinter strumpor från pp. Mössa. Sen satt hon där. o väntade på andra mammor.HALLÅ det är fan inte vinter än. va ska ungen ha när det är vinter då???? Nej man måste tänka efter lite va man sätter på sin odåga.


De är varmare än vi, det är inte vinter än. De ligger skyddade i vagnen. Så man behöver inte ha massa skit på de ännu. 

Av Jenny - 21 oktober 2009 07:42

i soffan och myser jag och odågan. Han pratar om ngt jag faktiskt inte har en aning om! Men det är bra att han tränar upp rösten så han kan bli en pojkbands sångare sen nä rhan blir äldre.. hehe!


I natt har jag sovit så där, svettats, hört både melvin och jonas pustat och frustat. Melvin har vaknat först kl tre.. men då satte ja ghanden på han så somnade han om. Sen kl tjugo i fem då fick han sig lite mat så somnade hanom sen!


Han vaknade väl halv sju vi gick upp.  O satte oss i soffan. Frukost fick hanalldeles precis den slank ner.


Min morron promenad tror jag att jag skiter i idag för jag har inte ngn lust att gå ut! Jag kanske tar mig en promenad till solna sen där odågan ska simma. Det tar ju iaf en timma att gå dit eller nåt sånt. Så vi får se, träning blir det inte idag iaf.


Jaja nu ska jag ta mig min frukost sitta och lyssna klart när Melvin snackar för det låter otroligt intressant fast jag inte har en aning om va han säger! MEn han pratar med sån inlevelse haha.. sötnöten.

nu ska ni få slippa mer prat så hörs vi sen. kram på er

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards