Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Jenny - 7 oktober 2009 21:49

hungrig. Fan jag har ju ätit middag jag åt köttfärssås ochspagetti!! Men jag ligger här i soffan och är hungrig.. Nej då är det bättre att jag går ochlägger mig o sover!! För imorn är det frukost. Sen ska vi faktiskt till läkaren med odågan o försöka få en remiss att få göra UL. för en gång för alla ta reda på om det är nåt eller om han bara är så.


Så man kan släppa alla andra jävla tabletter o skit!! Nej nu ska jag gå och sova. kram på er där ute

Av Jenny - 7 oktober 2009 20:55

har haft en alldeles underbar dag idag! Vi började dagen med en lite längre sovmorgon ju. Sen tog vi oss mot sickla.. herregud va långt borta vi bor. jaja inge att vara bitter över, vi har ju buss och tunnelbana här i stockholm! Vi åkte hem till våra märkestöntar.. deras lägenhet va hur mysig som helst vi fastna direkt i densköna soffan brevid Sixten!! Lovisa klagade på att jag inte alltid använder stor bokstav o ibland blir det två efter varandra. Men hallå, jag skriver ju så jävla snabbt haha!!


Sen promenerade vi mot sickla för att ta oss en barnbio. Jag va lite skeptisk mot det förut men det va ju hur jävla underbart som helst! Melvin älskade att sitta där och titta på filmen han pratade inte ens. Han tittade till Sixten lite då ochdå när han gnällde. Vet inte omhan tänkte. " håll käften" eller tyckte synd om han. hehe. Men eftersom han försökte klappa han lite så tror jag han ville trösta han! JAg charmade alla bebisar.. som vanligt. iaf de som satt bredvid mig. Vet inte men min mamma säger, att bebisar och barn tycker om söta saker.. så jag bara tar det positivt. moahha!!


Filmen.. herregud vilken jävla film. herregud. Nej jag vet inte va den heter men herregud. JAg skämdes, blev förbannad, äcklad. Det va iaf en svensk film o den handlade om otrohet och om att leva samliv!!


Vi va ett gäng på sju st mammor som va o kolla bion.. Hur trevligt som helst jag behövde det där!! Istället för att bara sitta här hemma i beckomberga och tycka synd om mig själv..


Efter filmen tog vi oss en lunch.. man kunde t o m sitta utomhus.. myysigt. tyvärr blev det inte ngn träning för mig. MEn jag tog mig en vilo dag då!!


Jag har en bild här på oss mammor.. hon som fota är ju inte me. o jag.. mm jag ser ut som vanligt.. haha kram på er


 

Av Jenny - 7 oktober 2009 07:15

igår för Jonas och Melvin så sov odågan hur jävla bra som helst! Ja han vaknade kl fem och ville ha mat men somnade om igen!! Fy fan va skönt tänkte jag även fast inte jag kunde somna direkt. Han sov, sov sov. Sen gick Jonas upp. Tror ni han va tyst när han gick upp?? Herregud när jag äntligen får sova ut på två veckor ja då ska stora odågan låta!!


Han gick ut och in i sovrummet för han glömde saker, han öppnade garderoben utanför sovrummet hårt. Prassla med proteinpåsar o skit utanför sovrummet. Till sist så gick han in en gång till i sovrummet. Så MElvin vaknade o vi gick upp. Typiskt!! Finns  det någon kille där ute som INTE låter en massa på mornarna??? haha katastrof.


Så jag fick mig ett förlåt mess när han gått på min begäran hahaha..


Jaja nu ska vi göra ordning oss för att sen dra till sickla på barnvagnsbio o kanske lite träning.. vi får se.. puss på er

  Vi låg och mös lite i sängen innan vi gick upp

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards