Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jenny - 28 oktober 2009 23:56

lite bilder så här på kvällskvisten mailade! Så jag ville bara visa er där ute att det riktigt syns på Melvin att han tycker om att bada!


Tänk inte så mycket på tjejen som håller i odågan... haha...

   

Av Jenny - 28 oktober 2009 21:25

Först blev det ju en promenad till solna, ca 5 km eller kanske mer vet inte. Sentog vi oss en promenad hem.

Ikväll blev det axlar och biceps intensiv träning och lite cardio efteråt. Nu jävlar ska jag tajta till mig..


Har bett min fina Lovisa om ett träningsprogram för jag har inte fått det av Anna tyvärr. O jag känner att det är skönt att sträva efter något ha någon, eller något som säger åt mig VAD jag ska göra för nåt.. hur jävla skönt som helst!!!


Nu sitter jag i soffan och njuter av lite egentid

 

När jonas kom hem så packade vi in oss i forden för att åka till babyland och kolla ny bilbarnstol. Ja för Melvin har blivit för lång för den vi har nu. Man kan använda den till man väger 13 kg. men Melvin är för lång. haha så vi va tvungna. Det blev en brio hur fin som helst. Så den åker in på lördag.!

Av Jenny - 28 oktober 2009 21:22

efter min frukost tänkte jag och Melvin ta oss en power nap. kanske från kvart över åtta till nio halv tio.. Vi vaknade upp kvart i elva.. fatta.. vi hade ju bråttom skulle vara hemifrån kl tolv. O då skulle båda ha lunch i magen. Det bidde Melvin som fick sin lunch jag tog mig en drink. Sen började vi våran promenad mot Solna för att få bada lite!


Melvin va lika duktig denna gång, Anton och Sandra va inte så pjåkiga de heller. JAg tror de där killarna ägde. De är glada, livliga!! Men de blev båda lite tröttare denna gång än förra. Antons moster va med och fotade så vi får se hur bilderna blev. JAg ville ha gudmor med mig men hon har varit sjuk så hon kunde inte. Men nästa gång kanske.. För då ska ni få se på bilder!!


Av Jenny - 28 oktober 2009 21:18

irreterad. Jag har inte den där hat känslan kvar längre och det är ju skönt. Men jag är irreterad! Jag tycker inte om när man utnyttjar människor genom att trycka på det man VET funkar!! Vill man vara med ngn och hitta på något tycker jag man bara kan ställa frågan rakt ut istället för att först få en o tycka synd om dig!


Ja jag får skriva precis vad jag vill här i min blogg och jag är trött och irreterad just nu. Varför gör man så för? Spelar ett spel för att få som man vill för att få folk göra det man vill?? Varför? JAg har inte riktigt förstått det. Jag skulle inte kunna utnyttja ngn annan! Självklart kan man be om hjälp  men då frågar man rätt ut. Istället för att falska till det med ett spel så man inte ger den andra personen ett val att säga nej om han/hon vill!! Bara för man VET hur man kan få ngn att säga Ja så gör man inte på det sättet. Som sagt man måste göra på ett sätt så den andra har ett val!!


Jaja.. skönt att hatet är borta iaf, det kändes inte skönt att känna så.. nu är det hur mycket bättre som helst. men vissa saker kan fortfarande irretera mig..

Av Jenny - 28 oktober 2009 07:33

Den här gillar vi MEN badrummet och tapeterna i vissa rum är något vi måste göra nåt åt! Men våran vän Alfva säger att det finns hemska områden i Årsta Så nu får hon se va det är för ett ställe!


Sen den här lägenheten är nice! Men vi tittar ju självklart är ju Nacka vårat första hands val. Men Årsta funkar!


Puss puss

Av Jenny - 28 oktober 2009 07:22

natten va inte i bästa klass denna gång. Melvin har sovit och bara vaknat en gång. MEN han har sovit jätte oroligt! Tyvärr så skyller jag detta enbart på mig själv, igår va inte min bästa dag det va en sån där aggressiv dag. Jag va absolut inte på bra humör ngnstans!! så jag tror han blev lite påverkad. Sen när vi damsög blev han hur skraj som helst.. har han aldrig blivit förr.. så jag tror min lilla odåga va känslig igår! Men vi kramades och lekte för rädd för damsugan kan man inte vara..


Tidigt vaknade han oxå, tio i sex.. Vill ni veta varför. Jo för han va bajsnödig så han satte igång o trycka.. o gud va han tröck. JAg putta på jonas för jag ville fan inte gå upp Så jonas fick gå upp och byta bajs innan jobbet! Haha komiskt. han ska ju ändå åka o spola bajs som jag kallar det!!

  sen låg han i vår säng en stund och va hur nöjd som helst.

  Så här efter frukost sitter vi i soffan och myser lite. Kliar tänder gör det på han tror jag. Bit ringar.. ja det har han MEn just för tillfället är det enbart denna bok som duger!!!


Nu är det min tur för lite frukost och faktiskt kanjang för jag känner mig förkyld. Sen ska vi vila för att sen promenera till solna och bada oss lite med alla andra bebisar. Jag får se om jag kan ta nå kort idag.. vi glömde kameran förra gången!!


Oj va jag svamlar. .men hallå jag vaknade tidigt igår..


Om lägenheten... när han ska bestämma sig.. vi vet inte.. nästa vecka kanske.. men jag hoppas idag.. o jag hoppas för ja..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards