Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny - 19 oktober 2009 17:47

glömde säga att jag fick en present av Jonas från riga. ´Det bidde lacoste parfym Jag älskar olika parfymer.. han tycker det räcker med en.. men hur många jag än har så fick jag mig en ny.. mm den gottade lukt

Av Jenny - 19 oktober 2009 17:44

det absolut ingenting. Jonas är sjuk, både jag och min modra tyckte han skulle till närakuten för att kolla om det va svin influensa. Jag tvingade dit han. haha men så fick han inte gå dit och testa skiten så vi åkte hem igen. ojda!!


Vi har suttit här hemma o gjort absolut nada. Tråkigt ja visst men ibland kan det vara hur skönt som helst!! Men alltså helt ärligt när killar är sjuka.. man blir t o m lite arg på de för de är som små barn!!! Ligger där , suckar o stönar. typ var tionede minut hör man, oo va jag är sjuk.. oo va jag är sjuk!!! hahahahahaha stackarn. Jag längtar inte till det är min tur.. för tror ni han kommer ha samma tålamod och förståelse som jag.. NEJ det har han inte.. När jag är sjuk då ska jag fortfarande vara wonder woman.. hahah.. jaja vi får se hur det går



På onsdag skulle jag egentligen tagit barnvagns bio på morran.. men hallå det är ju sim dags för min odåga. Han ska ju på babygym.. jippi.. hoppas han håller sig frisk bara.. Nä nu ska jag titta lite på tv! Puss på er

Av Jenny - 19 oktober 2009 13:23

jag fick gå utan Melvin. Ja mycket tjat och gnäll blev det eftersom Jonas är så himla sjuk. Fasiken nu har han fått feber på riktigt oxå.. kanske svinflensan??


Jag tog på mig mina kläder och började promenera mot Anna i regnet.. fan va man flög fram utan vagnen.. hos Anna va jag lite bitter för jag just för tillfället inte tycker om mig själv som jag ser ut. Klagade va ngt jag gjorde. MEn hon tog det.. haha hon är van! MEn vi pratade om hur jag ska ändra min träning lite för att bränna skiten jag vill ha bort!! Så det ska jag testa ett tag. Tack Anna!


Det blev ben träning på platen hur jävla skönt som hels.t haha benen skakade när jag skulle gå till bussen sen. skööönt!

Melvin och pappa Jonas hade haft det mysigt här hemma. jonas sa att melvin ville ha massa uppmärksamhet. mohahaha där fick han!!


Nä nu ska ja snart äta min lunch.. kyckling och rotfrukter i ugn.. mm så gott

  Jag ser död ut ju.. helt slut efter träninng..sola.. mm det är fan ett måste.. får ta tag i det alldeles snart...

Av Jenny - 19 oktober 2009 08:04

absolut inte den här magen. Fy fan va fet jag blev o fy fan va tungt det va. Fy fan va tråkigt det va att bara få liggga hemma i soffan eller sängen, ja för er som inte följt me. Jag va sjukskriven hela gravven, jag kunde inte gå till affären själv. Jag slutade spy i vecka 30 eller mer. Jag mådde piss från dag ett!!! Usch va jag inte längtar tillbaka.

v35   MEN ur den här feta stora magen kom det en liten prins! Som älskar att skratta och prata. Som helt enkelt älskar all uppmärksamhet men ändå så kan han ligga där själv och prata för sig själv ngn timma! Han älskar att mysa men vill helst sova i sin egna säng SJÄLV! Han rör sig hela tiden, ingen lugn stund förutom när han sover. Pruttar ja det gör han mycket.. men det är bara charmigt. Han är helt enkelt underbar. Så värt det va det alla gånger. MEn om jag gör om det igen. Nej det kommer jag nog inte göra! För det va hemskt. Både under graviditeten och under förlossningen. Ja FL va hemsk den me. Slutade med kejsarsnitt! Sen efter fl så fick jag infektion, fick för mycket bedövning till kejsarsnittet! jag va fet, mina fötter svullna upp. Melvin mådde bra hela tiden och rörde sig hur mycket som helst inne i magen, Akupunktur va ngt jag fick köra en eller två gånger i veckan för han sparka sönder mina revben. Sen så kom han ju även fyra veckor för tidigt.


hahah ja det va lite av alla saker jag råka ut för. Så som sagt om jag ska göra om det. NEj jag tror inte det!

Nä jag har ju bråttom nu. haha puss på er igen då

Av Jenny - 19 oktober 2009 07:55

idag är jag trött. Fy fan va trött jag är. Min Melvin har massa gaser i magen som bara sk akomma ut på nätterna, han sover, jonas sover. MEN jag.. nej jag kan inte sova när det låter. Plus att han har börjat vakna TVÅ gånger per natt nu för lite fika. Oki han somnar ju såklart om igen. MEn det är jobbit som mamma att inte sova ordentligt. Jag försökte lägga mig i soffan vi fem tiden i morse och lät jonas mata o söva om odågan. Men det gick inte så bra. Jag vakna sen ändå av att ngn skrek. Ja det va melvin. Jonas låg och sov, han är tydligen jätte jätte sjuk!! Så sova fick jag inte göra!!



MEn fan sa jag. är det sär behandling i våran familj. När jag va sjuk och odräglig hade Jonas jouren och då fick jag ta allt själv en hel vecka. Jag va verkligen sjuk oxå. Man kände min feber. Jonas säger att han har feber. men det kanske är kall feber. mohahahaha herregud va killar är sjuka när de är sjuka!!!


JAg som ska till Anna idag.. ja men Melvin brukar ju ändå följa med. Det skulle vara skönt att få träna med henne själv en gång iaf! Men så bidde det inte idag! Nä nu ska jag äta frukost, kanske b.. ajsa. klä på mig. dricka rage. sen stick aoch köra ben tror jag det blir idag. För jag är äcklad just nu av min rumpa o skit. Ja massa gropar och daller. fy fan va äckligt!!! Ni som tycker jag är hemsk som säger så här, ni som tar åt er och tror att jag tycker ni är såna. Sluta ta åt er. jag pratar om mig själv. JAg är sån här och har alltid varit. Så snälla bespara mig era tycka om sig själv kommentarer!!


nä puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards