Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Jenny - 20 oktober 2009 23:15

Jag har ju börjat på vatten gympa nu för mina foglossningar.. o först ska jag berätta om igår kväll när jag kom på att det va idag kl åtta på morran..


JAg har ju absolut inte tänkt på att köpa större bikini lr baddräkt.. så jag tänkte jag prövar min gamla. hahahahaha alltså fattar ni. Den första överdelen jag pröva ja då hoppa halva tuttarna ut.. Jonas satt i soffan först låtsades han skratta åt tvn.. Sen när jag testade mina trosor.. ja då skrattade han så han höll på att kissa på sig och han kunde inte fortsätta låtsas att det va åt tvn. För jag såg ju för ihelvete själv hur det så gut.. Alltså mina bikini trosor.. såg ut som för små string i rumpan på mig. o Tänk er själva en stor jävla rumpa full med gropar, två stockar till ben o en jätte mage sen bomber upptill. katastrof. tänkte jag . Va fan ska jag göra??? Panik . jag har ju inte nåt att sätta på mig. Sen pröva jag en annan överdel, den funkade ju iaf.. Så fick jag pröva Jonas badshorts.. alltså jag kan ju lova att jonas fortsatte att skratta han kunde inte sluta.. Jag blev inte alls lessen!!!! MEn iaf när jag prövade hans shorts ja de funkade de oxå.. med lite tvång att knäppa framtill.. Ja med tvång!! JAg va ju lipfärdig när jag va klar men så fick det bli. Jonas fick ju kramp imagen för han skratta så mycket.. TACK!!! hehe.. 


Sen vattengympan ja det va härligt o skönt. man stod där i vattnet o försökte knipa med rumpan för att skjuta upp bäckenet o röra sig med massa olika instrument.. MEn shit va jag såg ut. usch säger jag. Som om jag va en jävla bimbo som inte accepterat läget riktigt. hahahaha.. jaja slutet gott allting gott!!

Av Jenny - 20 oktober 2009 22:58

FAN jag ska visa mig i bikini imorn. Kommer ni ihåg mitt inlägg när jag va gravid och skulle visa mig i bikini?? HEMSKT. JAg ska alltså tränga på mig mina bikini byxor, tänk er själva. Gropar, daller, fläsk.. inträngda i små små byxor.. som slutar innan rumpan börjar typ.


Tänk er nu då .. rumpan tar ju typ aldrig slut!! Hur fan ska det här se ut.. jag kommer dö. Sen överdelen. Den köpte jag när jag hade mina små fasta tuttar. Nu.. hahahaha det är hemskt. jag har två skidbackar som är slut på snö!!! Alltså bara skinnpåsar. Överdelen kommer inte orka hålla de uppe. JAg har inte hunnit köpa ngt nytt, eller helt ärligt. jag har inte haft ngn lust!!


Det som är skönt är att det är mammor där och inte några fotomodeller... Så de flesta kommer väl se ut som jag. Men tänk er att man ser ut så. sen när man ställer sig I VATTNET då ser ju allt ännu större ut. Tänk om alla bebisar blir rädda och tror att locknes odjuret hamnat i bassängen??? VA fan ska jag göra då!?? mohahaha..


Men Melvin ska få skoj iaf. Jag får lägga undan mina tankar för en stund o låta MElvin lära sig tycka om vatten!!!

... Ja vi ser hur det går imorn.. fan jag har inte ens testat trosorna .. tänk om jag intekommer i de. Då tar jag jonas shorts som jag gjorde på vattengympan under graviditeten!!!

Av Jenny - 20 oktober 2009 21:12

blev en timmas strip n robic. Fy fan va hon körde hårt på ben och mage idag. Jag som körde mina ben igår.. jag kan ju tala om att jag fuska liiiite.. men ändå fick jag sån jävla mjölksyra. hääärligt!!


Jag känner mig ännu inte dålig jag hoppas det håller i sig.. för imorn blir det ju simning för min lilla odåga! Synd att jag missar barnvagns bio.. för jag hade även en nybörjare som ville hänka på!! Nästa gång.. då är det en film jag vill se..

Imorn ska jag försöka mig på en morronpromenad.. puss på er

Av Jenny - 20 oktober 2009 16:12

ska jag gå ut så här. Jag har en jävla klump på hakan. Ont gör den, klämmer på den gör jag. När jag väl klämmer gör det så ont att jag spänner ihop mina tänder! Kan inte vara bra ngnstans. Men den ser för jävlig ut. Plus att allt mitt smink är hos mormor min.


Hon har erbjudit sig att ringa färdtjänst okomma hit o lämna det. Men va fan det kan jag inte begära av stackars mormor. JAg ska fösöka ta mig dit själv ngn dag här. Haha för jag kan ite se ut så här.

 

Det bidde inge stan besök för mig. Hade ingen lust helt enkelt. Jag åka in imorn efter Melvin har fått simma lite o möter upp lilla Tess. Hon med the ass. hehe..

Jepp imorn blir det bad för Melvin.. OM vi nu inte blir sjuka för att Jonas inte har lärt sig att hålla för munnen när han hostar och nyser.. Jag trodde man lärde sig det när man va liten. Både av mamma, pappa, dagis fröken och lärare.. men icke sa nicke. Han har iaf inte lärt sig det ngnstans.


Om han är sjuk? Ja han är sjuk, ligger här på arslet och gör absolut ingenting. INGENTING! bad om hjälp när jag skulle på toa för Melvin satt upp. och tänkte at han kunde passa så han inte ramla. Melvin hann ramla.. t o m börja gråta!! Så nej han gör fan inte nåt. Sennär jag blir sjuk och han frisk. Då går ju han och jobbar, tränar.. Vem får göra precis allting själv då? Jo jag.. haha som det ska vara. hehe..


Nej träningen får han skippa o ta när jag somnat.Nä nu ska jag äta ngt för att sen invänta stripen.. puss puss

Av Jenny - 20 oktober 2009 11:46

man skaffat bebis är ngt jag blivit! Fy fan säger jag va hemskt! Jag har aldrig haft problem att ta mig ngnstans. Men nu, jag skulle ju till stan rätt tidigt idag men sitter fortfarande här hemma o har inte ngn lust att ta den där jävla bussen för att komma till tunnelbanan för att sen åka typ hundra hållplatsen för att komma till stan! Jag hatar verkligen att bo här! Jag bodde i tyresö förut men t o m därifrån va det enklare att ta sig till stan. HEMSKT! O så måste jag packa väskan för att kunna underhålla och ta hand om odågan när vi väl kommit in till stan!


Fy va jag hatar mig själv när jag är så här bekväm. Men ni som kommit hit kommunalt vet va jag menar, ni vet hur det känns att åka hit. Det känns som de där jävla hållplatserna aldrig tar slut man åker längre o längre bort. Melvin blir varm, självklart tar jag av han lite men sen ska allt på igen. Fy fan ... jag är bitter, ja det är jag så låt mig vara det tack!


De vänner jag har hittat som tycker om att hitta på saker tror ni de bor här i bromma? nej de bor på södra sidan av stan. Det är där allting händer så vill jag vara med o hitta på roliga saker måste jag ta mitt jävla arsle för att åka dit. O tro mig det tar över en timma. Vem vill sitta och åka kommunalt över en timma med en bebis?? Inte jag iaf. Körkort säger alla. Javisst kan jag ta körkort men det är fortfarande en process då att packa in all skit i bilen!! Sen för att kunna ta körkort måste man kunna plugga lite. Jag är inte så jävla bra på det. Har väldigt svårt med att sitat stilla o göra samma sak länge, har väldigt svårt att läsa skit som är tråkigt o det inte finns nå bilder!!! Adhd? ja lite lätt va!!


Sitter o funderar på om jag ska skita i att åka in till stan men då kommer jag bara ångra mig. Tänk om jag bott i nacka eller tyresö nu, då hade jag bara ringt några av mina vänner eller ngn i min familj så hade vi bara träffats upp o gjort någonting eller ingenting. Men ändå fått sällskap!! Nej jag ska sminka mig med det smink jag har här hemma för att se om jag kan ta mig till stan efter det. JAg längtar till ikväll när jag ska köra stripen. Träningen är det enda jag har lätt för att åka till. För jag älskar min träning. jag är inte en sån där tjej som älskar att shoppa eller fika!


JAg tycker om att hitta på lite olika saker, promenera, träna, bowla, bara umgås.. Så att åka in till stan idag va mest för att inte sitta här hemma nu när jonas är sjuk.. Så vi får se va som händer..


nä nu ska jag mysa lite med min odåga!!

Av Jenny - 20 oktober 2009 09:51

jag tog mig en fett promenad idag på ca 50 minuter i rask takt. odågan sov 40 minuter av de! Fy fan va härligt det va, ja jag har tröttnat på min musik men vissa mixar kan jag lyssna på hur mycket som helst så jag gick där och dansa o stampa hehe.


Jag tog mig en sväng förbi ICA oxå för att inhandla kanjang, jag ska fan inte bli sjuk fatta!!! Jonas kan ligga där med den nya flensan men jag ska fan försöka hålla mig frisk. Så nu blir det frukost sen in till stan o hitta på nåt skoj.


Det värsta är att jag har glömt allt mitt smink hos mormor så jag får åka in som det spöke jag är.. Mmm det är hemskt o folk kommer bli rädda.. men va fan ska jag göra då ? Sitta här hemma o b li sjuk NEJ TACK hehe..


Sen sk ajag nog förbi lilla Tess så hon kan få sina beställda varor från protkungen..


Ikväll är det strip som gäller .. ingen som är sugen på att hänga me

Av Jenny - 20 oktober 2009 09:47

Marlon. Jag va ju barnvakt åt han i fredags. Jag låg i soffan och prata i telefon han satt och mös i mitt knä. Så började han dra ner dragkedjan på min munkis så tog han lite försiktigt ovanför mina bröst, fnissa lite grann och sa sen "tytte" jag sa ja det är min tutte. Sen sa han Mblevin(Melvin). Jag frågade han om han menade att Melvins mat varit där förut. Han sa "mm" då sa jag " ja va duktig du är" Sen peka han på min mage och sa "tooor" (stor). oo är han inte duktig min lilla Marlon. Han sa att min mage varit stor och att Melvin varit där inne.


Fan va smarta små ungar kan vara ibland o herregud va det börjas tidigt med tuttar hehe. Oki han kanske inte är världs bäst på språket än min sötnöt. Men gå började han med tidigt, modigare än de flesta när det gäller klättring och spring i ben. Förstår allt man säger gör han. Städar undan efter sig tycker han är skoj. Speciellt att kasta saker. MElvi älskar han att mysa med. men även att slå på lite ibland.. hehe..


Min alldeles egna Marlon

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards