Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Jenny - 3 oktober 2009 06:18

kl kvart i sex i morse slog odågan upp sina vackra blå ögon med de långa ögonfransarna! Men denna morron blev jag inte så charmad utan jag blev lite lessen.. Hallå jag ville ju sova liiite längre iaf!! La han i våran säng för lite mys.. men odågan har fått mammas lust för att prata ni som kännerm ig vet att man kan få skavsår i öronen när jag sätter igång!!!


Mmm det va just va jag fick nu i morse.. skavsår i öronen. Haha herregud va han pratar då!! Så mitt försök till att vila lite gick inge vidare. Han pratar inte tyst alltså o ligger precis mellan oss. Men Jonas han sover vidare.. Fattar inte har han inbyggda öronskydd eller. För melvin är verkligen inte tyst.. jag fattar nada.


Det jobbiga med att han vakna så tidigt idag är att vi ska ju till västerås. Där ska vi vara precis heeelaaa dagen. så jag kmmer vara så jävla trött. Det är imorn me. Men jag tror att vi stannar hemma då. Jag och odågan alltså! Jonas måste ju dit och fixa o trixa! Men det blir huvudvärken imorn det! Nu ska jag sitta i soffan och slappa lite. För jag är fan trött!!!!! Kan han inte ta sovmorgon som alla andra barn haha. kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards