Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Jenny - 25 oktober 2009 20:05

pratat lite med min syster yster nu så här på kvällen! Jag vill verkligen inte bo kvar här. jag hatar att bo här. Jag älskar min lägenhet.. kan man inte bara få ta med den ngnstans!!!


den är fin.. södermäklarna


Ingen som tycker om bromma sidan?? För de som tycker om den här sidan av stan är det ju toppen. men jag är från tyresö liksom.. så jag måste tillbaka dit.. eller till nacka iaf..

Av Jenny - 25 oktober 2009 19:16

i soffan och myser. Ja jag ligger vi datan. Odågan har somnat och jag ville ha lite egen tid! För nu har jag varit med han dygnet runt i två veckor utan ngn som helst avbelastning. Så lite trött är jag! Man blir trött på vem som helst om man ses dygnet runt utan vila!


Men nu tar Jonas jour slut och denna vecka är det han som är hemma. hahahaha jaja jag kan ju fortsätta drömma! Nu ligger vi iaf som sagt här i soffan och myser, vi ska titta ännu en film. Vi är film älskare och hyr flera filmer i veckan.. tyvärr blir det alltid förseningar oxå men va fan man har lite o göra på dagarna. hehe!

  Men snart ska han få mig i famnen så han kan pilla i... ja i mitt hår va trodde ni. mohaha..


Det är ingen som vill med till stan eller ngt centrum imorn för lite shopping? kom igen nu mammorna där ute.. Alex och rump nisse .. ni är väl på!! Eller det kanske va tisdag??

Av Jenny - 25 oktober 2009 13:42

ingen träning för min del! Jonas är iväg på jobb och man vet aldrig när han kommer hem igen.Igår va han ute och spolade bajs till halv tre.. gammal tid. Han hamnade t o m på hells kitchen, ingen som va där??


Haha då fick ni bajs på er mohahaha!! Så han hade helst varit utan jobb idag.. men så går det när man har jour.. då får man sticka så fort ngn skitit ner sin toalett! För mig och Melvin är det tur att vi har en bajspojke i familjen.. hehe!


Märks det att jag har tråkigt? Det har jag iaf, jävligt tråkigt! Jag är lite trött på att sitta hemma så jag har kommit på en skit bra ide. Men innan jag skriver ner den här måste jag prata med familjen det rör sig om. Min familj kallar de, "familjen rödfräs" Mohahah ngn som vet vilka jag pratar om? Hahah nu märks det tydligt att jag har tråkigt.. MAssa svammel.


Melvin ligger och sover lite granna, han blev riktigt tjurig för att jag inte ritkigt förstod att han va trött. Så gick jag och la han i sängen ochhan decka direkt.. ursäkta mig då! Jaja nu ska jag bara vila huvet lite .. Sen när odågan har vaknat ska jag nog ta mig en till promenad eftersom det inte blir ngn träning!

Puss på er

Av Jenny - 25 oktober 2009 13:36

över att jävla skit bloggen skapat reklam. Ja om man nu ska få stå ut med den här reklamen.. Då tycker jag att man ska få ladda upp hur mycket bilder man vill, GRATIS! Annars kan man ju lika gärna byta blogg till någon annan... eftersom den är just det nu.. som alla andra!!


Usch säger jag bara!!

Av Jenny - 25 oktober 2009 11:32

Idag tog jag en promenad på 90 minuter i rask takt och 30 minuter lite softare. Så jävla skönt men på slutet kände jag av i mina ben.. fan va ont jag fick haha.. MEn det va hur skönt som helst.. Melvin ja han sov hela vägen förutom den sista kvarten då han ville ha lite välling! 


Det regnade den första timman så jag blev lite blöt och kall men det är bara att fortsätta!!


Jag hoppas på lite gym träning senare idag om inte Jonas får massa jobb.. så håll tummarna för mig!!

  Så här glad är Melvin när han vaknat och fått sin mat! Egentligen skrattar han åt mig.. för jag ser helt död ut. haha

  Nu står jag här igen.. i min berömda hiss. Tro mig att jag längtade hem nu!!


Av Jenny - 25 oktober 2009 11:32

blev en timmas promenad innan middagen.. så jävla skönt jag hade värsta energin!!!

Av Jenny - 25 oktober 2009 06:51

jag kom på NU att man ska ställa tillbaka klockan! Så egentligen är klockan bara tio i sju och alltså gick jag upp tjugo över sex. Fy fan nu blev jag trött igenTungan ute! Nej då.. jag tar att klockan är tio i sju.. för jag är ändå utvilad eftersom det va en bra natt!


Nu får vi se bara hur odågan tar att man ställt tillbaka klockan! Kommer han somna halv sex nu.. hur ska jag göra nu då.. råd, tack!!!

Av Jenny - 25 oktober 2009 06:43

rätt så utvilad. Natten ska jag tala om för er hur det gick! Odågan somnade runt halv åtta... lite grinig ja. Han vaknade kl tio i två men jag försökte låta han vara. Men han sluta inte muttra och frusta. Så halv tre fick jag nog.. jag va trött och ville sova. Så han fick sig en flaska välling!


Sen sov han till kl fem då tog jag upp han i våran säng för att INTE ge han mat. Och där sov han rätt bra... han vill gärna sova ensam. Men han sov iaf till kl sju! Med lite nattprat o så. Men vi vakna kl sju. Tjugo över sju gick vi upp och så fick han i sig sin gröt!


Han skrattar och nyser jämt när han får sin gröt, så nu sitter jag här med gröt på byxa och tröja. Han ligger i sin amningskudde, skiter och skrattar! Han är allt för go min lilla Melvin. Nätterna.. jag ska försöka få han att somna senare men det går inte alltid då han faktiskt vill sova kl halv sju!


Men han åt ju bara en gång i natt precis som han brukar.. bara att mattiden blev lite tidgare än vanligt! Så det funkar jag är som sagt rätt utvilad idag! Ska ta mig en morron promenad nu snart efter jag klätt på mig tagit min drink, bytt bajs och klätt på lillfisen.

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards