Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 24 november 2009 21:38

jag får sova på soffan i natt igen. Fan va bra    man kan ha det ibland!!! Men jag längtar tills vi bor i våran stora trea så jag har ett rum och en säng att sova i när jag behöver det!! Jeho.. haha..


Nu är Jonas på väg och kör hem hans bror, jag själv ligger nerbäddad i soffan och tittar på desperata! Men tänkte tala om för er att imorn, ska vi faktiskt till sjukgymnast med Melvin, inge allvarligt men vi har fått en remiss. Eftersom han inte vänder sig ännu. O det brukar de ändå börja med redan vi fyra månader! Det är inge farligt men nu har vi ändå fått en remiss.


Han sitter ju själv och står upp alltså står på riktigt i sin gåstol! Men haha när han står kan han inte röra benen och när han sitter i gå stolen går han baklänges.. men det är alltid nåt.. oo våran finaste odåga!! Han blir bara finare och finare för varje dag som går. I kväll hade det nästan gått att lägga han o sova ensam ... som förr i tiden innan han blev sjuk och började få tänder. Så imorn ska det testas.. Att han får somna själv..


mmk   titta va söt han är!!!


Nä hoppas ni får en bra kväll där ute. puss på er

Av Jenny - 24 november 2009 20:16

imorn ska vi tydligen skriva kontrakt. shit.. Nu blev jag lite nervös. Han vill ju flytta in 22 januari.. VArt ska vi bo. hahahahahahah.. va har vi gjort. Nej det här är bra för mig att få flytta.. Men shit va fort allt gick..


På söndag ska vi titta en lägenhet borta i ngt som heter skvaltan.. säkert toppen.. Men vi måste ju flytta NU!!!!


Ingen som har en lägenhet där ute..

Av Jenny - 24 november 2009 18:32

blev en promenad till balance borta i solna, vid bmw. Sen körde jag igenom hela kroppen. Så jävla skönt att svettas och ha ont.. shit va skönt det är.


Melvin fick vara på barnpassningen och där hade han skött sig galant. Han hade tydligen skrattat och pratat hela tiden.. nähä. haha.. Sen när jag kom in så satt han faktiskt på golvet och lekte med en ettårig kille. De satt och lekte med lite olika leksaker.. Melvin .. hm ja han va lite större än den där pojken. haha


Sen tog jag mig mot bromma plan och tog en lunch med Jonas bror, Fredrik. Som sen faktiskt följde med hem o prata lite. Nu snart ska vi allihopa äta lite middag!!


Kram på er

Av Jenny - 24 november 2009 07:30

på er alla glada. Alex, norrland.. ja jag tillbringade hela somrarna och vintrarna där från jag va typ nyfödd till 20 iaf!! så ett rätt till dig tjejen. hehe..


Jag sov som sagt i soffan i natt och det va fan skönt! Jag vaknade bara upp en gång för jag behövde tömma blåsan.  Vi sitter i soffan som vanligt och myser lite innan frukost. 


Sen ska faktiskt jag och Melvin ta oss en promenad mot balance så han kan få träffa stora Anton ochleka igen medans jag går och tränar. Jeho jeho jeho.. Melvin kan gå på barnpassning igen!!! Min lilla fis.. Nu är han ju bara gnällig på kvällarna för han har ont i munnen!! 


Puss på er nu ska jag ta mitt blekansikte för att ge odågan lite frukost.. 

  

Av Jenny - 23 november 2009 20:22

är medlem i något som heter Goboken och varje månad får han lite fina paket med olika leksaker, skivor och böcker i. Paketet för denna månad blev i julens tänk! Han fick två fina böcker en julskiva med tillhörande bok.

  Så innan han gick och la sig för natten har vi läst "mössens jul" och så sjöng vi till skivan. Han tyckte mer om att höra från boken än om sångerna. Jag håller med han för sångerna va väl så där!


Då gillar vi imse vimse o de låtarna mycket  mer! Nu liggerhan och sover. Jag och Jonas ska se en film här hemma, jag ska försöka att inte somna haha.


Sen vill jag bara tacka alla för era komplimanger om mitt hår. Jag trivs faktiskt i det förutom att jag känner mig jävligt blek!! MEndet går ju att fixa liksom..


puss på er alla glada. imorn blir det träning

Av Jenny - 23 november 2009 17:56

så är jag jävligt jävligt.. glad nu.. hehe ni trodde jag skulle skriva arg va!!

Fy fan va glad jag är.. jeho säger jag.. oki nu är det inte helt helt klart än. Men han som kom och titta på lägenheten idag, han vill ha den!! Fattar ni han vill ha den. Men som sagt än är inte allt klart och man ska inte ropa hej... Men jag är ändå glad.


Så nu gäller det att leta lägenheter för han vill ha lägenheten den 22 januari.... fy fan va glad jag är. Ikväll ska jag och Jonas mysa framför en film... sen ska jag få sova på soffan då jag är helt utmattad.  Och på onsdag blir det en shoppingdag..

Av Jenny - 23 november 2009 15:34

då har man varit hos frisören och gjort sig fin då.- Systern min tog Melvin de två timmarna jag satt där! Det hade gått hur bra som helst.. hm men hon hade testat massa fula mössor på min odåga!!!! Stackarn va han har fått gå igenom. haha..


Men som sagt nu är man ju ....

  då är man mörk igen då...

Av Jenny - 23 november 2009 08:07

alla glada! Till slut fick jag Melvin att sova djupt och när han sov så passade jag oxå på att gå och lägga mig. han fick sova brevid mig och Jonas i soffan o tro mig det gick. Melvin sov till kvart i åtta.. jeho. Det är första gången han sover så länge med MIG! När han sover med jonas sover han alltid så länge!


Vi sitter här i soffan och ska strax äta frukost o fixa ordning oss. Jag ska nämligen äntligen till frisören idag. Har faktiskt inte varit där på fyra månader.. tänk er då min utväxt.. katastastrof!!!!! Mohaha. Men idag ska hon få fixa till det. Sen ska jag äntligen även gå och noppa öonbrynen.. hon som gör det sa ju åt mig att spara i två månader. Hon sa åt mig att verkligen hålla mig. hahahhahaha gissa hur ser ut!!!!! Katastrof där oxå!


Så min söta syster kommer in och möter upp oss så hon kan vara med odågan medans mamman hans blir fin i håret!


Vi hörs sen.. kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards