Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Min plutt

Av Jenny - 2 juni 2009 10:20

är förkyld. Jag tycker det är hemskt för man kan itne göra så mycket åt de när de är så små. Men det är värst på mornarna precis som för oss stora jättar.. hehe..Men jag har sugit ut massa snor idag iaf.. O nu andas han lite lättare. Men feber har han inte. Men jag tycker det är synd om han. För man hör att det är massa snor. usch. Men fasiken.. vi har inte varit med ngn som är sjuk.. Det va en person som va lite dålig tydligen men va tydligen inte sjuk fortf när han träffade oss..


Men tråkigt om man kommer o träffar en bebis när man vet med sig själv att man varit dålig. Nu får jag ta det. Jaja det går ju över så klart men det är jobbit att höra han andas så där jobbit!!


Linda.. jag lämnar tillbaka det. så får jag ditt då.. jeho. hehe

Nej nu ska jag ta grinpelle. puss på er alla där ute

 
 
Ingen bild

Mallan

2 juni 2009 19:16

Hej på er, men stackars lilleman som e sjuk!! =(
Milton blev ju inlagd på sjukan i snor, förkylning o feber när han var endast 3v gammal, trodde inte man kunde bli sjuk så liten. Han fick inhalera varje h ett helt dygn, skräck natt kan ja lova, han fick ju knappt luft, o jätte svårt att amma... Nej fy för att träffas med folk som e förkylda! Den ggn vet ja inte med mig att vi träffade ngn sjuk, men de räckte kanske med baciller från systeryster på dagge & skolan?
Ska lägga ut lite skönt kort från dagen nu, myspys från mejj me sköna prinsen med, stor kram!!! :)

 
tess

tess

2 juni 2009 21:09

Heeej! Åhhhh va kul det ska bli med strippen. På dagarna förgyller jag dagarna med att jobba..Boooring. Vill vara hemmafru juh =) Va fin han är din prins!!

http://h

 
catta

catta

2 juni 2009 23:23

gums!

tänker sså på dig... ring mig vid ngt de vet du

http://www.hotmom.blogg.se

 
maja-leia

maja-leia

3 juni 2009 12:46

usch då....Neo var sjuk i helgen med feber och snor...så vi blev tvungna att åka upp till barnakuten...men nu är han pigg igen. det går fort för dem att bli friska som tur är.
Ett tips är att spruta upp lite koksaltlösning med en liten spruta i näsan på honom....så blir snuvan bättre och han kan äta bättre eetc....och så slipper du vara där med sugen hela tiden.

lovar att äta choklad åt dig....men borde inte...jag ber A äta åt dig istället:)

Kramar

http://www.metrobloggen.se/styleandlifebyleia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards