Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Dagens 2 träning

Av Jenny - 11 juni 2009 18:51

JA det bidde en till träning o jag är så lyckli jeho.. hehe!! Jag fick skjutsen till sats i sundbyberg och där körde jag igenom benen och rumpan lite granna. Jag får ju som sagt inte ta i hur mycket som helst, dels för jag ammar och dels för snittet.. Men träningsvärk imorn är nåt jag kommer må bra av iaf!!!


Fy fan va skönt det är att få träna igen. Gymet är liksom min fristad.. och har alltid varit det. Melvin han vahemma med pappan sin och städa sig lite granna. kram på er


Här ligger jag och pressar benen lite.. mmysigt

 
 
Lovisa

Lovisa

11 juni 2009 19:15

Mössan är storlek 40, den minsta de hade på POP. Men alla kläder vi köpt i 50 känns som jättekläder jämfört med min mage. Vi ska på UL nästa vecka. Då får vi iaf en uppskattning både på längd och vikt. Vill ha en liten, kompakt och gullig bebis tack.

Det är 7 som anmält sig hittills (från nätet) men eventuellt tillkommer det någon och sen brukar det falla bort några. De flesta hänger på Familjeliv. Jag har träffat 2 av dem på riktigt innan på förra fikan. KOM KOM KOM!!!

http://lofsan.wordpress.com

 
maja-leia

maja-leia

11 juni 2009 19:50

va duktig du är! Härligt att du äntligen får komma igång....hehe....du är redan i bättre form än mig *suck*

Hihi....nog kan jag väl ha vägarna till sthlm...men det där med att ta mig till ställen utanför går ju sådär om man kollar med facit i hand:)

Loppis är det här på vaksala torg varje lördag...förutom på lördag såklart när jag tänkte stå:)

kramar

http://www.metrobloggen.se/styleandlifebyleia

 
catta

catta

11 juni 2009 22:06

jaaaa kommer o tränar med dig. som ja bestämt. men en sak är säker.
de dagar ja ej går på ds så är ja din, fettis prommisar som idag är varje mån , onsda o fredag...

alltid din tjejen!
pööös pööös

http://www.hotmom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards