Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Inge speciellt!

Av Jenny - 28 juni 2010 22:53

Jonas har jouren.. ja ni vet den där veckan jag verkligen bara älskar så mycket hehe. Början av veckan känns alltid bra men sen lite senare mot veckans slut kan jag vara lite lätt grinig och känna att veckan varit super lång! 


Helt ärligt så känns det inte som om det kommer bli så denna vecka, jag vågar nästan säga att jag är lycklig, Man ska inte säga för mycket för då förstörs allting. Men som sagt jag vågar nästan säga det! Och då gör det inte så mycket att Jonas har jouren en vecka i månaden. Den veckan är jävligt bra att ha i slutet av månaden då lönen kommer in på kontot. Så jour veckan ger något bra med sig och det är väl så man får tänka. Jätte tråkigt att Melvin inte får träffa sin pappa så mycket men det fixar vi med annat skoj istället. Som denna vecka kommer det vara sol sol sol.. så vi kommer bada och busa. Vi ska även ta oss till tyresö och umgås med familjen Olsson. Så ensamma kommer vi inte att vara. 


På ett sätt kan jourveckorna vara rätt sköna för jag brukar då åka till tyresö och bara vara där utan att känna någon stress att åka hem till min Jonas. Nä då kan ja gbara stanna där. Vill jag träna.. ja då blir det lite jobbigt men jag brukar fixa det. Flex gym där borta i tyresö är ju suveränt.! så det funkar liksom! Men jag vet att jag även kommer skriva nå jävla hat inlägg denna vecka för det gör jag alltid på jourveckorna.. haha då får ni påminna mig om detta inlägg.. så kanske jag kan lugna ner mitt humör lite!


Sen måste jag bara säga att jag ogillar spiralen jag har i mig skarpt!! Alltså tänk er.. niagrafall i ca tolv dagar mer eller mindre. Inte så att man kan hitt på nåt heller när man har niagrafallen eftersom det är just det, niagrafall!! Jag har typ tre bindor på mig.. Tolvdagar för att mensen sen avslutar med att ge mig en jävla massa finnar i ansiktet som blir till sår.. mm efter mensen!! Då är jag fortfarande svullen och jävlig. Så en vecka av fyra med spiralen har jag det bra.. ska det verkligen vara så? Jag vill verkligen hitta nå prev medel som fungerar för mig, hittills har jag inte gjort det!!! För så här kan man inte ha det. Tolv jävla dagar!! Förut hade jag tre dagar och kunde gårunt med papper i trosan typ!! Finnar ja det fick ajg väl någon precis dagarna innan. Men inte stora sår och absolut inte EFTER veckan!!! nej nu får ni ta o komma med nå råd här i bloggen!!


Jaja nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorn.. massa roliga planer för dagen nämligen!!


Puss på er

  

En bild från när vi va ute vår första kväll efter Melvin kommit. Det är nästa exakt ett år sen.. någon dags skillnad!!

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

29 juni 2010 19:36

Jag har börjat med nya p-piller Qlaira. Det är det nyaste p-pillret som kommit ut & ska mildare PMSbesvär, mindre blödningar & regelbunden mens. Jag började med mina för 1 månad sen. Fick djävulska biverkningar som extremt illamående, spända bröst & lite svängigt humör, men det ska tydligen gå till sig efter ett tag. Jag valde dom pga att jag har PMS & min barnmorska sa att dom här är kända för att ta lindra dom besvären *tummarna upp* :)

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards