Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Spontan middag!

Av Jenny - 30 juni 2010 21:52

Jag tog med mig duschgrejjer in till sats för man vet aldrig vad som händer och sker så där lite senare på dagen. Innan jag gick ner till gymet ringde jag min vän kurre och kollade om hon ville in till stan för en middag med mig och odågan! 


Självklart va hon på.. trots att hon är en jävla tröttmössa precis som mig själv. Vi hamnade på nå härligt hak där på odenplan och fick sitta ute i härliga vädret. Vi njöt

  

Jag fick fota utan att hon märkte annars hade hon lipat eller nåt.. . haha låter det som ngn ni känner?

Melvin trivdes där borta och va hur duktig som helst

  

Min mat fick bli in skickad då pastan jag beställde va stenhård.. inte färdig altså. Så Melvin fick äta med Kurre och det tyckte han va super mysigt! 

vi hade en trevlig stund med massa snack och skratt. Så jag är glad att jag tog mig en spontan middag ute i stan med finaste Kurre!! 


Jag berättade även för Kurre hur duktig Melvin är som inte klättrar i vagnen eller i sin stol... hm jaja man ska aldrig ropa hej.... eller vad är det de säger

  

Det första han gjorde när vi gick av bussen i slussen va att försöka klättra och stå upp i vagnen. Att man aldrig kan vara tyst!


Pappa Jonas hämtade upp oss i slussen för lite mys innan han fick jobb.. ja han har ju jouren.. vi fick även åka upp till lägenheten och kolla.. det börjar röra på sig nu kompis.. det går bra nu haha..


Nä nu måste jag gå och sova så jagorkar med en dag imorrn. Jag ska nämligen hämta upp min älsklings Marlon på dagis.. Han hade tydligen velat ringa mig tidigare för att fråga va vi ska hitta på efter dagis.. Han vet att vi alltid brukar gå till centrum o fika kaka eller glass.. Så självklart ska han få göra det även imorrn!!


Puss på er alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards