Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jenny - 1 mars 2010 13:46

.. haha märks det att jag har tråkigt förresten?! MEN.. jag har iaf tränat mina armar.. Jag tog Melvin under armen och stack ner till gymet här nere i huset och pumpa lite armar!! Jag fick bra kontakt och det kändes härligt. Melvin trivdes där nere och dansade i takt med musiken. Skrattade åt mig gjorde han när jag pusta och flåsa!


Idag när Melvin skulle få sin lunch ställde jag mig faktiskt och koka lax och potatis åt ungen!!


Men tror ni det dög!??

 

Nej det dög inte! Han smakade några tuggor sen vägrade han att öppna munnen!! Då tog jag fram

 

Detta.. tror ni det dög?? NEJ det gjorde det inte. Vid detta lag hade han börjat gråta!! Ja men då fanns det bara en sak till att ta fram!!

   

Den här burken svalde han med hull och hår. Nu är det så att jag vete fan va odågan ska få till middag då jag inte går ut i detta väder med vagnen. ALDRIG! O matburkarna är ngn som har några råd?


Kanske lite jord?? haha jag kan ju säga så här. Så fort jag vänder mig bort är han på väg mot blomman. Jag som sagt att han inte kan krypa.. ja men fram kommer han iaf när jag inte ser.. Och han verkligen vill ha något tydligen!! hah

 

Av Jenny - 1 mars 2010 12:18

jag tror fasiken detta blivit en bebis blogg haah. Men den som tröttnar ja kan ju alltid klicka bort mig.. hehe. Men jag måste berätta en sak som hände idag innan han skulle sova sin förmiddags lur. Jag hade nappen och skulle ge den åt han.. Tänkte stoppa den i munnen.


Men han börja gnälla o streta emot.. hm.. jaja då tog jag bort nappen ochh an började gallskrika.. Ja då skulle jag sätta in nappen igen p han. Men han vägrade.. Vill ni veta varför.. jo.. det ska ni få veta..


Då gav jag upp och gav han nappen i handen.. ja då stoppa han in den själv och sen somnade han.. Han skulle själv.. hahahaha börjar det redan "jag kan själv"? oo han börjar bli stor men ändå så är han som en bebis fortfarande....


Nu ska jag klä på mig lite renare kläder och springa ner till gymet i huset. Melvin får sitta där och roa sig själv medans jag tränar en liten stund. Då jonas jobbar sent ikväll o jag kan inte ha Melvin på barnpassning!!! Jag skulle önska att det fanns ett gym dit vi oxå flyttar så småningom.. Det är så behändigt de dagar man inte kommer iväg till gymet..


Jaja puss på er

Av Jenny - 1 mars 2010 08:22

Melvins frukost satt här framför datan i godan ro o trodde Melvin betedde sig uppfostrat!! Ja då ser jag han framför farfars blomma på golvet där han sitter och äter jord!! JORD!! Ja han har smutsat ner hela golvet. Hahaha nu börjas buset.. det är  min grej och det gillar jag!! Frukost ville han ha även om han fått is gi lite jord!!! Haha

     

Farfar kom upp när Melvin åt frukost och jag kan säga så här. Frukosten blev helt jävla ointressant!! Han börja flaxa med armar, ben och så skratta han!! Han ville alltså upp till farfar. Han va helt vild i famnen tills han kom till farfar!! Man blir fan glad att han faktiskt känner igen sin farfar så där.. o blir helt uppe i extas!! Nä nu ska jag bara sitta här o softa peng.. hehe. puss

Av Jenny - 1 mars 2010 07:26

spenderade jag och odågan hemma hos Frida och Juni! Vi mös med massa godis, mat och melodifestivalen. Det sist nämda hade inte mycket att komma med men som de två mammorna vi är satt vi iaf och tittade klart!! MElvin blev ju såklart trött och ville somna lite. Jag hade inte så mycket med mig till han då jag hade gått till Frida diretk efter stan och träning. Så jag fick låna en pyjamas till Melvin.. Tänk er då att Frida har en dotter o frida gillar rosa!! Detta med genus.. mm visst absolut jag förstår tänket. Men vet ni. MElvin passade INTE i rosa. Det såg konstigt ut!! Så jag kommer ha mörka ljusa "kill" färger på han!! Upp till bevis? Absolut

   Haha men söt ja det är han!!!


Jag måste bara få visa en sak. Jag har ju varit lite orolig för min odåga då han är lite sen i utvecklingen o vi går hos sjukgymnast och så vidare. Han är fortfarande sen men han är finast ändå! MEn i torsdags innan jag skulle gå iväg och möta Kurre ja då händer det grejjer. Han går efter gåvagnen. Plus att han kunde stå själv utan att hålla is ig eller vi i han i ca 25 sek. Efter gåvagnene fick jag med på film!


Fina killen!!! Nu sitter han och dansar här till lady gaga!! Han älskar musik precis som mammamn och pappan sina! Nej nu ska det bli frukost dags här borta. Jag hade tänkt ta mig til sats och köra mamma gympa!  MEN ja tro det eller elj. Melvin han nyser och hostar lite granna. Jag vill ha han frisk så jag stannar inne idag!  Frisk vill jag ha han för imorn ska jag träfa CAttur med hennes tjejer vi ska till leklandet ANDYS  här borta i sickla!! Så jag ska fan hålla han frisk!! Han får helt enkelt umgås med farfar idag efter en helgs vila från varandra!


puss på er

Av Jenny - 1 mars 2010 07:23

Jag vill ha hjälp med min vaio.. Den flimrar, hoppar, mörknar ja skärmen är helt jävla hopplös!! o j ag älskar min vaio så jag vill att den ska fungera! Ingen som vet hur man fixar skiten?? puss

Av Jenny - 1 mars 2010 07:19

med dåligt samvete igårkväll. Efter suttit och försökt läsa lite bloggar med min trasiga data.. ja nu är båda två trasiga.. MAcen går inte att ladda så den går inte igång över huvudtaget medans vaions skärm flimrar och har sig så man måste sitta med ena handen och trycka på skärmen medans den andra ska skriva.. fort går de inte!!


Men jag läste iaf bloggen om Alex och Malte ni vet.. De där söta som vi träffade för en lunch förra veckan. Första dagen vi va ute efter magsjukan.. Mmm mycket riktigt så blev de båda sjuka!! Usch dåligt samvete fick ajg!!! Jag trodde ju vi va smittfria men tydligen inte!! MEn Alex ni tycker väl om oss ändå.. hehe puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards