Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Jenny - 20 mars 2010 09:42

mot Nacka forum där jag ska stå och kränga käk o massa kaffe!! Fasiken jag är lite nervös!! Alltså jag vet att det kommer gå bra för jag älskar att jobba!!! MEN det va så länge sen och ännu längre sen jag gjorde det i ett cafe.. Sen sitter jag och tänker.. va har jag gjort.. Vadå ska jag iväg nu o jobba varje helg? haha ja det far en massa tankar i huvet på mig!!!


Hm Jonas vill iväg o träna men har inte riktigt någon som kan hjälpa han med Melvin.. ingen som känner sig villig att ta odågan en liten stund.. hehe. 


Nä nu ska jag sminka mig. puss puss

Av Jenny - 20 mars 2010 07:25

Alltså Jonas tog natten.. jag skulle få lite sovmorron!!! När vaknar jag, jo först kl 3 för att jag behöver kissa. Sen kl 5 då jag är van att odågan vaknar. sen vaknar jag halv sex igen av att odågan har vaknat.. mm jag vaknar lätt!!! 


sist men inte minst.. vaknar jag lite innan 7 o kan inte somna om!!! Jag tänkte sova till minst halv nio  idag iaf.. Men nej då.. så här sitter jag.. Jag är fortfarande lite trött men kan inte somna om.. Nervös mm det är jag.. vill ni veta varför?? jo för idag ska jag jobba lite extra


Jobba.. jag har inte jobbat på två år typ! då jag va sjukskriven hela jävla graviditeten o sen så har jag varit mamma ledig!! Men idag sörrni så ska jag jobba extra på ett cafe.. det känns för härligt!! !! HÄRLIGT!!!! Jag är lite nervös då jag de tre senaste åren innan dessa två har varit barnskötare på dagis!!!


Men cafe och restaurang sitter mig varmt om hjärtat så jaglär mig på en gång kan jag säga!! Nä nu blir det frukost här hemma sen kanske jag orkar ta mig ner till gymet!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards