Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jenny - 8 mars 2010 11:47

Ja melvin alltså!!! han kan stå själv!!! Tyvärr kan han inte resa sig upp själv än... så när han ska gå med vagnen eller bara stå  måste jag hjälpa till lite granna. haha tänk er när han är 15 och mamman hans måste följa med överallt för att ställa han upp.. hehe. nej då så blir det nog inte.. men duktig är han!!!! O varje gång han lyckas så ler han så stort att alla tänder blottar sig.. alla 8!

    

Jag är nog den som blir mest rädd när han släpper vagnen och bara står, jag hoppar till och självklart blir väl Melvin oxå rädd. Men det får jag ändra på!!! Min duktiga kille.


Nu vill jag att han ska bli trött så vi kan sova.....

Av Jenny - 8 mars 2010 09:23

träningskläder för morran!!

    

Vi drog ner mot gymet där jag hann köra 20 minuters crosstraining innan odågan sket och skivan haka upp sig! Egentligen sket han när jag kört 15 minuter men fem minuter till kunde han vänta. Skönt va det. så nu är morron träningen avklarad och styrkan väntar till eftermiddagen. Tråkigt för fisen att sitta där alldeles för länge så vi får dela upp tiden!


Nu ska jag äta mig min frukost medans odågan ligger och vilar sig lite.. puss på er

Av Jenny - 8 mars 2010 07:20

blev vi bjudna på igår hemma hos Tess och M! jonas blev helt förälskad och nu har jag kravet på mig att lyckas precis som Tess!! Hm ja jag ordnar nog det.. haha. 


Vi hade en underbar eftermiddag med paret skyman och åt oss väldigt mätta med gott bröd! Melvin älskade även han blåbärs sconesen. MEN fick han ett blåbär i munnen började han spotta och fräsa, Jag och fru skyman skrattade oss kissnödiga åt detta medan Jonas satt och nästan grät för det blev kladdigt mohahaha!! 


Detta par passar oss som handsken passar handen eller vad man säger. vi har hur jävla bra som helst tillsammans. Jag och Tess är inte alltid välkomna att sitta och prata med Jonas och M då de har hittat varandra haha men det är våran grej och det gillar vi!!


här bjuder jag på lite bilder

     Melvin kände igen Tess direkt vi kom innanför dörren och han spelade lite blyg till en början men sen så började de att gosa, precis som vanligt!!!

   Herr skyman va läskig till en början men sen ville Melvin både ha pussar och kramar av han!! Efter varje mys moment så kom han till mig och blev lite rörd haha.. 

   Ser ens unge ut så här betyder det att vi haft en helt underbar eftermiddag hos paret skyman!! Nä nu ska jag klä på mig för att gå ner och köra morron kondis innan frukost..


Jag hade ju tänkt mig köra mamma gympa idag MEN det går ju inte Melvin har ju börjat krypa. jeho haha. Jätte tråkgit för träningen eftersom jag inte får ha han på barnpassningen men jätte skoj att hanb örjat bli rörlig. Så jag får lösa det på bästa sätt. puss på er

Av Jenny - 8 mars 2010 07:13

kvällen!

   lillebrorsan min kom och ville parta med mig såklart!

  

Den här bruttan är en gammalflamma till mig som även är Melvins svärmor!! Ja hennes April är fyra dagar yngre än Melvin och hon är lika knäpp som odågan min!!


  Killen till höger är lilla Niklas! Vi umgicks när vi va 14-16 år och hade det hur jävla skoj som helst. Vi satt o prata om gamla goda tiden och alla knäppa människor vi omgav oss med på den tiden. Den andra killen heter Jonas och fick bara vara med på bild då han tjata sig till det. haha

  

Jonny och Frida står och diskuterar nåt ser det ut som......


     Jag och Frida.. hm jag vet inte riktigt va vi håller på med egentligen.. men dansar lite gör vi iaf. O ser ni hur tomt det är där vi står. hahaha men vi hade skoj tillsammans iaf.


  

Jag och Melvins svärmor sitter och leker fina men kolla i våra ögon så ser ni hur jävla uttråkade vi är och vi längtar efter att fåskaka våra rumpor på ett coolt dansgolv. haha


   Ser man att jag är tredje hjulet eller?? haha..


som jag sa tråkigt jävla ställe men roligt att få umgås med sina vänner lite.. puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards