Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jenny - 10 mars 2010 10:48

för en trevlig lunch med några trevliga mammor! Jag fick även med mig lilla Amina.. varför ska hon sitta där ensam i tyresö det är så nära till sickla! Jag och Melvin har packat allt vi behöver för en heldag. För vi kommer nämligen inte hem efter lunchen nej då ska vi först med Malin från sats och träffa hennes vovve som ajg ska gå ut med ibland!


Sen ska vi bege oss mot gustavsberg hem till min bonus syster för en mysig middag framför tvn!! Så puss på er

  

Av Jenny - 10 mars 2010 07:12

ska jag testa nå jävla prestations höjjare!!! ALDRIG. Jag håller mig till mina koffein tabletter!! Igår kväll kände jag mig så jävla trött så lite innan halv elva gick jag och sklle sova! Men jag va pigg i huvet och kunde inte ritkigt somna, jag låg och lyssnade efter alla sorters ljud ni kan tänka er. Jag hade en massa tankar i huvet oxå. 


Så började jag tänka på att jag skulle sova för det brukar fungera i vissa fall!! Men det gick inte.. sen började jag må illa igen så jag vände och vred mig där i sängen. Lite innan tolv fick jag springa upp på toaletten och hulka.. mm spyan gjorde gott där i toaletten!!!


Efter spyan så gick jag in och återigen försökte sova!! Det gick inte jätte bra men jag somnade till slut.Har inte alls sovit hårt i natt utan vaknat för minsta lilla o haft svårt igen för att somna om! Odågan vaknade väl vi fem tiden men jag fick han att somna om UTAN välling. Så jag låg och vila till tio över sex då han ville vakna och inte sova mer. Han låg där och log mot mig. Jag va jätte trött men kunde ju inte sova. Nu sitter jag i fåtöljen här borta i danvikstrand och är helt slut!! ögonen svider men det ordnar sig alltid!!!


Hahaha nu dunka Melvin in huvet i soffan haha.. stackarn.. Nej nu ska vi göra lite frukost här hemma. pussp å er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards