Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Jenny - 16 mars 2010 20:50

.. mm Jonas lyckades hur bra som helst!! BRA DÄR!! Efter middagen begav vi oss mot ikea.. tyvärr blev det lite sent o jag kände mig som en dålig mamma då jag visste att Melvin behövde sova!!! Så jag va lite elak mot jonas o tyckte det va hans fel haha. Men det va jag som velat åka dit. haha ja så är det när niagra fallen är på besök!!


Men vi stack.. Melvin somnade i bilen så fort vi åkt ut från parkeringen. Så medans Jonte myra stack in på ikea satt jag i bilen o tittade på min sovande bebis!! Uppdraget på ikea va att hitta en fotpall som Melvin kan träna sig på. För han vågar inte ställa sig upp mot farfars möbler då de är lite för höga!!


Och eftersom Melvin faktiskt ställt sig upp både hos Linda och Camilla så ville jag inte att han ska glömma att han kan!! Så vi fick med oss en lite större fotpall hem som han ska få träna på. 


Imorn ska jag till frisören o bli fin i håret.. vem som ska hjälpa mig med Melvin vet ja fan!! Får jag ingen hjälp får jag hålla tummarna att han klarar av att sitta där själv. fan jag tror inte det riktigt kommer funka.. Men vi får se va som händer.. Än är det inte dags.. hehe.


puss puss

Av Jenny - 16 mars 2010 20:40

va trött jag är. Mina ögon är alldeles röda kan jag tala om. jag sitter här och kisar med ögonen för att kunna hålla de öppna!! Desperata kan jag glömma att jag kommer vara vaken till!! 


När jonas kom hem gav jag han instruktioner hur man gör chili con carne... han sucka och sa ojda!! haha. Men jag struntade it.. o stack ner till gymet i källaren där jag körde hårt med mina armar. Det sved och jag svettades. hääärligt!!! Jag älskar min träning även om jag går till skit gymet nere i källaren!!! Då får jag som sagt ha min musik o hur högt jag vill. De har det mesta o det de inte har... nej då hittar man på andra saker istället! Så träningen gick grymt bra faktiskt!!


puss puss

Av Jenny - 16 mars 2010 14:45

promenerade i 80 minuter! Det blev bara 80 minuter för Melvin vaknade och blev tydligen akut hungrig och ville absolut inte vara med nå mer!! Så vi gick till första bästa hållplats o inväntade bussen!! Men promenaden va härlig, skön och svettig!!! Ja jag traskade på ordentligt det sved i skinkorna!!


Men det va lätt att gå då det va så härligt ute

      


Hemma hos farmor väntade en god lunch av potgratäng och kassler!! Melvin kände sig hemma direkt och började babbla o ha sig. GAmmelframor fick sig lite mys hon me!! Sen tog vi oss en promenad tillsammans. Efter en stund hoppa jag och odågan på bussen då vi va hur trötta som helst.

    


Nu sitter vi här hemma o bara softar


puss

Av Jenny - 16 mars 2010 07:16

haha alltså min syster kan vara rätt oförutsägbar vissa gånger!  i morse så såg jag att även Jacob från the voice fyller år idag, samma dag som min syster tänk va glad han måste vara då!


Så jag skickade självklart ett mess till min kära syster och skrev detta. Innan jag ens fått messet visste jag vad det skulle stå!!


Och mycket riktigt det stod. COOLT! 


Jaja nu har vi ätit våran frukost här hemma, Melvin ska få bajsa lite sen bada o sen sticker vi mot Älta hem till gammelfarmor, Siwan.

Av Jenny - 16 mars 2010 06:36

Min alldeles egna lilla syster!!!!!

   Hon är ju alldeles för fin min syster!!! 

Av Jenny - 16 mars 2010 06:30

och jag blev genast trött igen haha. Det är komiskt när det blir som det blir ibland! Just dte igår hittade vi en skit snygg tröja åt jonas.... kan ni gissa från vilken affär. jo våran allas älsklings Gstar hehe!!


Nu snart ska vi inta oss våran frukost här borta i Danvikstrand för att sen ta oss en promenad till Älta och äta en lunch hemma hos min farmor Siwan, Melvins gammelfarmor!! 


Gå till Älta kan ta ett tag då det är 9 km från SICKLA o till sickla härifrån tar det ca en halvtimma, tjugo minuter. Så det blir härligt. Sen när jonte kommer hem är det jag som får skjuts ner till sats för att träna min mjuka kropp återigen. 


Igår blev det en vilodag från träningen för mig!! Inte det bästa men fasiken vi hade ju saknat jonas o ville umgås lite. Nä nu frukost dags. puss på er

Av Jenny - 16 mars 2010 06:17

kl är kvart över sex, jonas tog upp Melvin lite innan sex så jag skulle få sova vidare. Va gör jag. jo jag bloggar!!!! KATASTROFALT!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards