Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Jenny - 27 mars 2010 17:21

är fixad och klar så nu sticker jag till täby där jag ska tillbringa kvällen med Tess och hennes M för att vi sen ska ut o dansa!!


Men är jag inte snygg ikväll

  

Sminkad o klar,kläderna ja de slår ju allt annat. mohaha. Haha nej då. jag har med mig en bag hemmifrån så jag kan göra mig lite finare borta i Täby!!!


Dagen på protenkungen va toppen. Bilder med mera kommer när jag har lite mer tid!!


puss på er

Av Jenny - 27 mars 2010 09:11

idag är det lördag för er som inte riktigt har förstått det! Melvin vaknade upp vi halv tolv i natt då gudfar Alan kom på besök! Så han fick sin flaska då o sen ville han upp o hoppa vi sex tiden i morse.. helt acceptabelt! Men idag va det pappa Jonas som fick gå upp med odågan, även fast han försökte säga. oo jagmår så illa för jag är så trött. Jag svarade. ja jag är oxå trött o vände mig om. Så hanfick snällt gå upp. Förr i tiden hade det där fungerat då jag lätt kan tycka synd om folk!!


Men jaghar lärt mig att han har   lärt sig att jag funkar så. Så denna dag gick inte den gubben hem! Jag sov till åtta.. mm inte längre för det va ett jävla liv ute i köket o vem fan kan sova då.. Inte jag! Men jag kände mig ändå utvilad. 


Nu halvligger jag här i sängen och lyssnar på både Melvin och jonas som ligger och snarkar. Gissa vem som snarkar högst haha. Jag själv måste måste gå på toaletten.. mata fiskarna ni vet. mohaha. Men jag orkar inte resa mig upp. MEn ska snart göra det så även jag kan sova en stund. För ikväll sörrni ja då ska jag ut med min finaste Tess o shaka våra jävla rumpor!!


Men först ska vi till proteinkungen i Aspudden på invigningen. kom dit vetja.!!! puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards