Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jenny - 5 mars 2010 19:30

Men det finns en person som jag faktiskt blivit lite besviken på. Trodde annat än va det egentligen va! Det är så tråkigt när det blir så! Men som jag sagt tidigare jag är glad ändå för det jag har! 


Nu försöker sjuka Jonas lägga Melvin, vi får se vem som somnar först haha. Melvin va lite extra trött ikväll o istället för halv nio blir det halv åtta! Men jag tror det va badet vi allihop tog tillsammans, barn har en tendens att bli trötta och hungriga efter ett bad! Men vi har iaf haft det mys här hemma  så här på kvällskvisten. Film dags blir det när Jonas vaknar upp..hehe! Jag får väl gå o väcka han när jag sett klart mitt här borta. 


Imorn får vi se va vi har för oss men nåt skoj ska det bli iaf!! Ingen som har lite ideer om vad vi kan hitt på... puss på er

Av Jenny - 5 mars 2010 15:59

Den här helgen skulle bli en familje helg med massa bus och trix!! Ja det fortfarande kanske blir av men än så länge så har jonas feber och jag är förkyld. Hahahaha jag skrattar detta rakt i ansiktet.. Ska det vara så här??


Det är ju tur som fan att vi kan vara glada ändå! återigen blir vi ensamma ikväll! hur mycket jag än tycker om farfarn så är det skönt att få spendera lite tid ensamma!! Så nu när Jonas snart kommer hem ska vi ta oss ett bad hela famlijen.. mm farfar har ett jättestort badkar!!! mmm det är min grej och det gillar vi!!


Men imorn hade vi tänkt göra lite mysiga utflykter så vi får se hur det blir med denbiten. Men någe ska vi hitt på iaf.. och på söndag.. Ja då kommer vi inte ha feber och skit längre så då ska vi hem till min underbara Tess och hennes M!! Det ska bli skoj för nu va det ett tag sen sist!


Ja så vi har massa att se fram emot så detta kommer bli toppen.. tror ni inte?!


Jag och Melvin är iaf less.. riktigt jävla less är vi på att sitta inne!!!! Dagen går långsam och det gör ont i kroppen för jag behöver röra på mig o få frisk luft!! Men ner till gymet idag bär det ju inte av eftersom jag har ont i halsen o är förkyld!!

Jaja sånt är livet med småbarn!! Jag kan iaf säga så här. fast vi varit lite sjuka o så.. så har jag blivit mycket gladare och allt känns mycket lättare och bättre!!!!

Av Jenny - 5 mars 2010 06:41

är min son, ja han har alltid varit det men inte HALV SEX på morran!! Han somnar senare och vaknar tidigare. Det positiva är att han har lärt sig att inte äta på natten. Så han somnar mellan 8.15-8.30 och sover till halv sex-sex.. Toppen!! Jag kommer vänja mig efter några dagar. Men just nu är jag lite trött..


Men morron pigg är han. I natt sov han med pappa o jag vaknade av att Melvin satt i köket och skrek/prata. Såjag va ju tvungen att gå upp o ge han en puss!!!

Än så länge är min son jätte duktig på att roa sig själv på golvet!! Han kan sitta där i evigheter! När jag sätter mig och ska leka med han blir han överlycklig.. för en stund.. sen vill han ha  bort mig.. haha Min fina oxe det!!


Nä nu ska jag softa pungen.. jag har nämligen fått ont i halsen o är dunderförkyld.. skoj.. verkligen.. en till helg med sjukdom.. MEN jag skiter i o ska hitt på nåt iaf

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards