Alla inlägg den 5 april 2010

Av Jenny - 5 april 2010 10:38

Ja jag skulle ju köra minst 30 minuter. Då jag för de flesta gångerna bara har tålamod med 20 om ens det. Idag bidde det 20 minuter på crosen och 15 minuter på cykel!! Härligt jag klarade mitt mål plus fem minuter till!! Sen blev det mage och ländrygg.


Det kom in en tant när jag satt på cykeln o hon kollade lite konstigt på mig.. kanske va det för musiken.. för jag lyssnade på någe sådant.

Jag sa åt henne att hon gärna fick stänga av då jag gillar hård musik när jag tränar.. hon sa. Ja tack!! Haha så jag satte i hörlurarna i öronen och körde vidare. 


Så jag är helt slut nu. 

  

Funderar på att gå och lägga mig hos mina pojkar som sover så sött!! Men fan vi får se va som händer. puss på er alla glada

Av Jenny - 5 april 2010 07:58

Jag kommer upp efter en härlig natts sömn. Mmm Melvin sov fram till halv åtta, hur underbart som helst!!!


Vi går upp och hittar en sovande pappa i soffan så vi skickar in han til sängen. Sen tittar jag ut för jag hade tänkt ta mig en promenad till ica borta i sickla innan frukost för att, ja just det köpa en god frukost!! Men jag VÄGRAR att gå ut idag!! 


Men va fan det snöar ju för i helvete. Inte lite lite snö utan det bara faller och faller o faller ner!! Va fan är det för fel egentligen. Skulle inte våren vara här nu och man skulle få njuta av osandade gator som man bara kunde flyga frampå med sin vagn!!


Nej då.. det kommer mer snö o då kan de ju inte ta bort sanden. FAN! Jag kan inte heller ta mig ut då våran "riktiga" vagn fortfarande är borta på babyland. Ja den är kvar då de behöver ringa de som gjort vagnen.. borta i tyskland och det skulle fixas efter påsk!


De ringde mig och försökte mig se dum ut. De sa. ja du sa att den svänger lite vänster. Du vet du har ju två små hjul fram som har rattar på sig som man kan låsa o låsa upp. Så hjulen svänger. 

Han fick inte ens prata klart kan jag tala om utan jag avbröt han o sa. Ja jag vet att det är svängbarahjul det va just därför jag ville ha denna vagn!! MEN nu är det inte så att vagnen SVÄNGER vänster utan den lutar åt vänster!!!!


De flesta som kör min unge i vagnen talar om detta för mig så jag är inte den enda!! Jag hade den inne för exakt samma sak innan i november december!!! Då böt de tydligen sittdelen. Men det är inte sittdelen som är sne utan chassit!!! 


Jaha sa han då oki ja men då måste jag ringa upp de igen. hahahaha. Va fan tror människorna. Att de ska få mig se dumma ut. oj nu kom jag ifrån ämnet igen. haha det jag skulle tala om va. Att jagh ar ju bara den nya sitt vagnen. som för det första är jobbig at köra ute med massa sand och värre med snö. Sen så skulle man få sig en väska till vagnen men självklart med min och Jonas tur så glömde butiksbiträdet bort denna väska. O i denna väska ska det tydligen ligga ett regnskydd!! Så nej jag kan inte ta mig ut med odågan just för tillfället! 

  


Men vi ska stoppa i oss frukost sen väcka upp pappa eller farfar. Sen lämna Melvin hemma och jag sticker ner till källaren för att köra cardio. Ja idag blir det vilo dag från styrka så kör jag bara cardio. Ska försöka hålla ut i minst 30 minuter. Men vi får se. O nej det är inte det att jag tycker det är jobbigt. utan det är ju så jävla tråkigt att stå inne o köra. Jag döör av tristess ja det är så tråkigt. Och med min dåliga koncentrations förmåga kan jag tala om att jag bara ger upp!! Men idag eftersom det är som det är. Ska jag köra. Jag tar med mig en gryym jävla skiva o bara kör på. 


Ja min ipod dog ju när den hamnade i tvättmaskinen och blev tvättad. haha. oj va jag svamlar. Jag ska sluta nu för att få i oss frukost. Sen ska jag sticka mot tyresö o bo där i veckan så det blir inge data för mig tyvärr!!


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards