Alla inlägg den 6 april 2010

Av Jenny - 6 april 2010 19:23

   är vi inte för duktiga

      

Efter träningen drog vi mot tyresö för att hämta upp våran prins!


Nä nu ska vi klä på oss för att gå upp mot mormor igen då. Melvin ska få sig en dusch då han nu för tiden får äta själv blir lite smutsig.. puss på er

Mys

Av Jenny - 6 april 2010 19:12

        

Av Jenny - 6 april 2010 19:00

   Melvin med sin Alan!   I detta hus ska vi bo om inte alls för lång stund. jeho

       


   De här hade jag saknat hur mycket som helst!! Sen blev de sjuka så vi har inte setts nå mer haha.

     Ja som jag sa. han blev helt konstig med Emelie.. men hur fina som helst.

Av Jenny - 6 april 2010 18:45

ja jag är här. Men fasiken min mormor är inte så inne så att hon har internet hon inte!! Jag sitter där och typ biter av mig naglarna för internet är en lösning till allt typ!!


Men nu packade jag ner min data och stack ner till moster Marita för att surfa lite på hennes nätet Men hon är inte hemma så tvn får jag fan inte igång. Det betyder att Melvin är jävligt uttråkad!!! o även han ska på datan!! Så det blir nog inte länge jag stannar här inte utan kommer nog tillbaka imorn när Marita är hemma.. eller min syster kommer på besök o vill leka med sin syster son. Ja det gör vi nog


Annars händer inte så mycket här borta i trakterna. Det är några i familjen Olssson som fått magsjukan efter vi alla sågs i lördags. Peppar peppar så har vi klarat oss hittils!! Men barnvakt har jag inte så bootcamp borta i Sickla med Lovisa fick jag hoppa över tyvärr. MEn en morron prommis med miiin söta Amina tog jag allt. hhahah ajag pratade precis hela vägen!!!


Nä nu ska jag underhålla ungenmin.. puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards