Alla inlägg den 28 april 2010

Av Jenny - 28 april 2010 16:16

Jepp jag ska packa mina tränings kläder och skor för att sen packa ihop ungen. vi ska nämligen ta oss mot sats på odenplan o möta upp pappa jonas. Han får ta odågan o göra va fan de vill medans jag sticker in och kör dans aerobic med, Lina Andersson!!!



Lina Andersson jag har nämligen letat efter hennes pass för jag älskar de!! hon är grym. Grym musik och grymma steg. jeho vilken överraskning jag fick mig när jag såg hennes namn stå som instruktör. jippi!!


Jepp så idag blir det dans aerobic för min del. Kurre lito skulle hängt med men hon och hennes lilla man har båda blivit smittade av Melvin, iaf va de säger. Men jag tror det är ngn annan haha. Nej då Tess känner sig oxå lite hängig efter hänget med mig och Melvin!! Så jag drar ensam men det är skönt det med.. Puss på er

Av Jenny - 28 april 2010 14:23

tycker jag att ni är tråkiga. Bara Jennie som lämnat en kommentar till Melvin. Hallå det va ju jätte stort för han att gå lite...


Hehe.. nä nu ska jag damsuga här hemma för det är grusigt, smuligt, risigt.. ja massa annat än rent.. puss på er

Av Jenny - 28 april 2010 09:52

morron promenaden avklarad. Härligt va det, oki utan musik fick det bli för Melvin ville inte somna!!! Nej för han ville hem och bajsa!!


vi gick till vårat nya hem dit vi får nycklar på fredag jippi jeho. Backarna dit är nog från helvetet. haha.. men de är bra för rumpan!! Så fyra mördar backar blev det idag. Men lite försiktigt då jag ahr ont i knät och träningsvärk i ben. 


Backen upp till oss va nog värst ja vi bor ju uppe på ett berg. Jag kommer nog förbanna den där backen många gånger framöver haha men det kanske även ger resultat att INTE ta bussen ända upp utan faktiskt gå upp..


Nä nu ska jag byta bajs för att sen äta frukost. O sist men inte minst för att sen få odågan min att sova lite sött!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards