Alla inlägg den 7 april 2010

Av Jenny - 7 april 2010 18:59

har vi haft med systern och systersonen min! 

  

Melvin och Marlon är typ som piff och puff när de väl ses! Det fick bli Melvins ute lek för första gången idag!! Jepp han har ju inte lekt ute eller gungat ute förr. Då det varit en jävla lång vinter. Men idag tog vi tag i det.

      

Det blev lite lek i sandlådan och klätterställingar. Självklart lite mys. Vi fick även sällskap av Amina och hennes tindra så klart. Så de började leka med oss.

    

Melvin och Tindra kunde verkligen inte sluta ta på varandra. Kramas va det från Melvins sida faktiskt och klös o riv från Tindra. haha det brukar vara tvärtom!! 

Linda och Amina stod o snacka skit som vanligt.. jävla latte morsor liksom mohaha

  

Melvin stod upp jätte jätte länge idag. Men va fan tar han itne nå steg för.

Som jag skrev.. första gunget. haha man riktigt ser hur han börjar må illa. Tro mig det gjorde jag me


Sen tog vi oss mot centrum för lite mellanmåls fika. Då kom moster  Marita  me. Vi hamnade på fiket i mitten av centrum där vi även träffade upp kusin Danne med hans bättre hälft Carro! ja vi tar över familjen Olsson.. hehe.. Så vi satt o fika och förde massa ljud. Folk runt omkring kollade lite grann åt vårat håll. hehe


Sen när vi satt där i godan ro kom våra prinsessor förbi. Tess och Frida. de blev lite förvånade att se mig i tyresö. Men vi ska synas snart..


Sen kom frida med sin Juni lite snabbt.

  

nu sitter jag, melvin, marlon, linda. marita och mormor hemma hos marita och har precis ätit oss en super god middag med fruktsallad till efterätt!! 


Som sagt en härlig dag..

puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards