Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Hallå så på er där ute!

Av Jenny - 23 juni 2010 08:35

Idag är det onsdag, fick för mig i morse att det va torsdag men systra min fick mig på rätt spår igen! Onsdag... ja jag och odågan sitter här.. Jag mår så jävla illa, nästan så illa att jag va på väg mot toaletten. Inte sjuk och inte gravid jag har kommit på vad det är!!


Mina razor 8.. tar jag de när jag är tom imagen blir jag jävligt dålig!!! Så jag tröck fort i mig en smörgås med tomat på nu och jag mår genast bättre.. Mat i magen när dessa intas alltså.. om jag märkt någon skillnad.. hm nej bara att jag faktiskt inte är lika hungrig och sugen som innan!!


Men mitt skin på magen.. hm när fan ska det dra ihop sig  igen.. gör det någonsin det efter en graviditet?

  

Man ser fakiskt att skinnet är löst.. Jaja antingen är det så här det ska vara eller så blir det bättre någon gång i framtiden! Melvin håller på att jagar min smörgås.. han vill inte smaka men han vill ta på den.. så skrattar han. Bus unge!!


nä nu ska vi packa väskor, klä på oss för att sen sticka iväg.. Vi ska nämligen bort.. låååååååångt åt helvete.. tur att jag kan promenera till stan ialla fall så det inte blir super långt kommunalt.. Det hade jag aldrig orkat inte Melvin heller för den delen. Vi ska ta oss till tumba. katastrof. hahaha Men nu ska vi det ialla fall!!!


Till min gamla vän Dessie.. Vi va de bästa vännerna i gymnasiet.. Skrattade typ varje dag tillsammans.. Ja vi hade det toppen!! Sen kom det killar i vägen hahahaha. .man blev ju lite lätt toffel i den åldern.. Både jag och Hon ahha. Mennu sk ajag dit och mysa lite. så ska hon få träffa min underbara Melvin!! Hon kommer känna igen mig i han tror jag.. Men vi ser ju!!


Jag bjuder på en bild från middagen igår.. han tyckte maten va god

  

Syns det. han fick nämligen pommes med chicken bits... Nä  nu måste jag fixa mig klockan hinner alltid bli för mycket när jag ska någonstans.. För jag fastnar lätt här i fåtöljen. Melvin ja han klättrar upp och ner för sin fot pall. han satt där uppe idag när jag kom ut från toaletten.. Bra att han lär sig.... jätte bra verkligen.. hehe.


Nä puss på er alla glada!!!!


Vi får se om det är nå irretations moment när jag kommer hem sen.. haha men va inte oroliga ni kommer bli meddelade detta i sånt fall..

 
 
Ingen bild

Sussi

23 juni 2010 08:57

Va mysigt ni kommer ha det idag. Hälsa Dessie!!
Kram på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards