Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Helgen ityresö

Av Jenny - 18 oktober 2009 20:13

har varit helt underbar. JAg har haft både roligt och jävligt irreterande. Tänk er själva att vara flera dagar hos eran mormor som faktiskt inte hör någonting. Nej hon hör fan inte nåt!!! MEN hon kan ändå sitta i vardagsrummet o ställa enf råga till mig när jag står i köket och har kranen på!!!! Hon hör alltså inte svaret!! Sen hennes stress tålighet är fan inte den bästa.. o mitt tålamod med såna människor är absolut inte det bästa. hahaha Så tro mig.. några irretations moment har förekommit! Som t ex jag satt och prata me dmin moster janeth.. som faktiskt har kommit till oss varje dag o lekt med melvin. Men iaf. Vi satt och prata lite om jobb. Mormor går förbi o frågar. " va har hänt" Nej ingenting har hänt svara vi.. mormor då med lite högre röst. "men jag hör ju att du berättat ngt". haha Janeth med ännu högre röst..


JA JAG PRATAR OM ETT JOBB .. haha inte bara jag som kan bli irreterad alltså. Sen ett annat exempel. Jag hade fiber havregryn hos mormor sen förra gången. Men denna gång smakade de trä.. alltså ville jag slänga de. Så står de framme. dagen efter frågar hon mig. VA det de här du skulle slänga? så säger jag. men mormor.. har du några havregryn. ja sa hon. Då fråga jag.. vill du slänga de? Nej det ville hon så klart inte. Då sa jag. men då är det väl de havregryn du håller i som du ska slänga.. så fråga hon igen. Ville du slänga de här. haha orka! Melvin blir lessen.. mormor.. hon skriker ojojojojojojojoojoj.. hahaha jag sa.. snälla mormor han kan vara lite lessen. men då kom henne stress. Ja så vi har jätte skoj tillsammans. men vissa gånger kan det slå till i skallen på mig!!!


jaja sluta skratta åt det nu. Fredagen tyckte jag att Linda och kjelle kriminell skulle umgås lite ensamma utan MArlon så hanfick komma till mormor och sova med sin älsklings moster och kusin. Vi hade en hel mysig kväll.


Natten.. mysig ja visst. Men fan jag låg där emellan två jävla maskar som rörde sig helat iden.. De vaknade två gånger var..olika tider.. så om jag fick sova.. nej inte så mycket!!!! så jag va jävligt trött hela jävla lördagen.. plus extra tjurig hehe.. Om lördagen ska jag berätta lite senare nu ska jag ochmin älskling kolla en film o mysa lite.. puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards