Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Sexparty och tjejmiddag

Av Jenny - 18 oktober 2009 21:58

blev det i lördags hemma hos Malin, då hon faktiskt fyller 25 år idag! Grattis lilltjejen! Min present till henne blev ngt hon önskade sig, ngt som hon visade mig när vi va i farsta centrum tillsammans. MEN ändå råkade jag köpa fel färg. haha.


Jaja lördagen bjöd på massa skojigheter och snuskigheter. Först blev det middag, en stark jävla tacopaj, jag trodde Malin fixat och donat hela dagen. Men fan malin... du hade köp deg. herregud.. hehe. men det gick ju att äta såklart.

Sen kom moster Maritas granne Anna. Snusk Anna heter hon i min mobil, ja det gör du! Hon kom o hade med sig en resväska med massa smått och gott... snuskigt och äckligt! Saker man ska stoppa in i lite olika hål och saker som bara ska vibrera lite utanför.. Ngn som förstår?


Ja hon höll i sexsnacket hemma hos Malin med oss tjejer lyssnande. Hon va hur duktig som helst och det va intressant.. Min adhd kom i otakt några gånger, men Anna som den duktiga lärare hon är tog det med en nypa salt. Läsa den där pärmen utan bilder va iaf inte min grej så den struntade jag i.. haha. Vi va ett härligt gäng tjejer som ville ha typ alla produkter i häftet. Men vi höll oss till några saker. Vi alla lättade på plånboken efter Annas tal. Så Anna, det betyder alltså att du va bra på det du gjorde!


Melvin, ja han låg o sov.. så han har nog inte lärt sig alla saker ännu.. mohaha.. Nu sitter jag och planerar min tjejmiddag med sexparty.. Så tjejer håll i hatten snart kommer inbjudan.


Jag måste bara tala om en sak. När jag va på sex partyt så ringde min mormor mig två gånger och min syster två gånger. För jag hade sagt att jag itne skulle bli så sen. Så kl 11 på kvällen blev hon orolig och ringde. När jag till slut svarade. så fråga hon om jag skulle sova hos linda.. Nej jag kommer hem. Ja men idag fick jag även veta att hon ringt min moster Janeth som inte ens hade en ANING om vart jag tillbringat min kväll. haha Camilla Olsson du som bott med våran mormor.. haha hur klarade du dig med alla utbrott du kände du ville bara ha ut.. hehe..


Idag promenerade vi til Malin och fick i oss lite födelsedagsfika. Malins sambos familj hörde att jag, linda, marlon och melvin va familjen OLSSON. Då sa de.. både mamman och systern. Ja då har vi inte nå mer att säga o började skratta. VA FAN har du sagt egentligen???? Men Melvin va i sitt esse och snacka med alla som ville lyssna..


Nä nu ska jag gå och sova faktiskt för jag är trött efter den händelserika helgen!! Puss på er alla glada

 
 
Alex

Alex

18 oktober 2009 22:26

Aamenkanon! Jag ska på ett julbord i december och då vill jag svulla ostört. Då kan du ta Malte och lyssna på honom gallskrika när du försöker truga med en nappflaska i munnen på honom. Ja så säger vi...

http://tantalexandra.se

 
TEss

TEss

19 oktober 2009 20:05

Jag begär att få en inbjudan!!! hehe

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards