Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Bekväm när

Av Jenny - 20 oktober 2009 11:46

man skaffat bebis är ngt jag blivit! Fy fan säger jag va hemskt! Jag har aldrig haft problem att ta mig ngnstans. Men nu, jag skulle ju till stan rätt tidigt idag men sitter fortfarande här hemma o har inte ngn lust att ta den där jävla bussen för att komma till tunnelbanan för att sen åka typ hundra hållplatsen för att komma till stan! Jag hatar verkligen att bo här! Jag bodde i tyresö förut men t o m därifrån va det enklare att ta sig till stan. HEMSKT! O så måste jag packa väskan för att kunna underhålla och ta hand om odågan när vi väl kommit in till stan!


Fy va jag hatar mig själv när jag är så här bekväm. Men ni som kommit hit kommunalt vet va jag menar, ni vet hur det känns att åka hit. Det känns som de där jävla hållplatserna aldrig tar slut man åker längre o längre bort. Melvin blir varm, självklart tar jag av han lite men sen ska allt på igen. Fy fan ... jag är bitter, ja det är jag så låt mig vara det tack!


De vänner jag har hittat som tycker om att hitta på saker tror ni de bor här i bromma? nej de bor på södra sidan av stan. Det är där allting händer så vill jag vara med o hitta på roliga saker måste jag ta mitt jävla arsle för att åka dit. O tro mig det tar över en timma. Vem vill sitta och åka kommunalt över en timma med en bebis?? Inte jag iaf. Körkort säger alla. Javisst kan jag ta körkort men det är fortfarande en process då att packa in all skit i bilen!! Sen för att kunna ta körkort måste man kunna plugga lite. Jag är inte så jävla bra på det. Har väldigt svårt med att sitat stilla o göra samma sak länge, har väldigt svårt att läsa skit som är tråkigt o det inte finns nå bilder!!! Adhd? ja lite lätt va!!


Sitter o funderar på om jag ska skita i att åka in till stan men då kommer jag bara ångra mig. Tänk om jag bott i nacka eller tyresö nu, då hade jag bara ringt några av mina vänner eller ngn i min familj så hade vi bara träffats upp o gjort någonting eller ingenting. Men ändå fått sällskap!! Nej jag ska sminka mig med det smink jag har här hemma för att se om jag kan ta mig till stan efter det. JAg längtar till ikväll när jag ska köra stripen. Träningen är det enda jag har lätt för att åka till. För jag älskar min träning. jag är inte en sån där tjej som älskar att shoppa eller fika!


JAg tycker om att hitta på lite olika saker, promenera, träna, bowla, bara umgås.. Så att åka in till stan idag va mest för att inte sitta här hemma nu när jonas är sjuk.. Så vi får se va som händer..


nä nu ska jag mysa lite med min odåga!!

 
 
catta

catta

20 oktober 2009 12:05

så jag räknas ej som vän då! bor ju på norra sidan!!!:)
du kan väl ta dig hit . !!!! de är ej långt de heller!!!!

pendeln hela vägen! tar från centralen 30 min. o dig är de närmre!
puuuus

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards