Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Formcheck

Av Jenny - 27 oktober 2009 07:41

Ja det va en söt liten tjej som påminde mig om att det va länge sen jag la ut lite formcheck bilder. Anledningen till det är att, just för tillfället avskyr jag hur min kropp ser ut! Jag är inte fet eller tjock. MEn jag är inte fast, jag är dallrig och gropig. Men jag försöker göra mitt bästa för att det ska bli bra igen!


JAg tog två bilder på magen.. låren ... hm visar jag de kommer ni drömma mardrömmar om att ni ska falla vart ni än går för alla gropar.. hahhahah ja ni får skratta!!


Det känns som om att det står still nu med kroppen tyvärr, jag tränar och promenerar men känner inte den där gnistan men det kommer snart tilbaka.. puss

   

 
 
din syster

din syster

27 oktober 2009 07:44

Jag tycker du är fin och JÄTTEduktig.

http://www.metrobloggen.se/linda135

 
jessica

jessica

27 oktober 2009 08:59

ojoj, vilken skillnad! ta fram kort från efter förlossningen, jämför och njut av det braiga resultatet :-)
kram

http://liamoengla.blogg.se

 
Sofie

Sofie

27 oktober 2009 10:23

Men HERREGUD!!!! Du var absolut inte stor innan men vilken skillnad. Menar det verkligen. Du har ju inget alls att skämmas för. Tänk om man kunde se ut så efter en graviditet.... ja.... det vore ju drömmen.....

Jag har redan länkat till din blogg på min sida så du var mer artig än mig och frågade först.... =)

Idag vet jag inte vad som händer än.... men jag ska väl komma på nått.... snart kommer karl o tittat på er lägenhet???? Måste få veta hur det går... =)

Kram Sofie

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Tess

Tess

27 oktober 2009 11:20

Nu är du dumdum! Tycker att det ser BRA ut! Inga love handles i sikte där alls. Nä gnugga dig i ögonen och se det jag ser. EN Überläcker brutta!!!

http://www.metrobloggen.se/tsky

 
Sandra

Sandra

27 oktober 2009 13:39

Oj jag hoppas att jag också kommer kunna se ut så där om drygt ett halvår eller så. Även om jag inte tror det ;-)
Du är jättefin!
Kram på dig!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jag såklart

27 oktober 2009 15:13

Det värsta är att det ser fan mycket bättre på korten än va det gör i verkligheten.. tyvärr.. men tack så jätte mycket för era kommentarer!!!!

Jag behöver de..

Jessica din hemliga människa.. jag vill gärna läsa din blogg ju!!!

 
Alfva

Alfva

27 oktober 2009 15:33

Du är jättefin!!
Skulle jag se ut som dig skulle jag dö som en lycklig människa!

Resten av kroppen är jag nöjd med, det är bara magen som inte riktigt vill med på tåget om man säger så....

http://alfvan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards