Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Visningen

Av Jenny - 27 oktober 2009 20:25

mäklaren låter positiv men som sagt vi ska inte ha några förhoppningar! Han gillade lägenheten men som jag sagt hela jävla tiden.... stället vi bor på.. är dött!!!! Men vi får se va som händer. Tänk om han köper den.. då jävlar.


Jag har sett en jätte jätte fin lägenhete i årsta som vi blev sugna på!! Under visningen gick jag och Melvin till ica jag stod ute i ca 40 minuter... om det blev kallt? ja jag kan ju säga så här.. rumpan min är hård.. jeho. haha men så fort det blir varmt igen så kommer den ramla ner.. mohahaha

 
 
Sofie

Sofie

27 oktober 2009 20:31

Din humor är hur skön som helst. Då vet man att man ska gå ut i kyla om man vill ha en hård rumpa.

När får ni veta om han är intresserad av lägenheten?

Kram Sofie

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

27 oktober 2009 20:40

Den hittades på stadium.... kostade dock 899 kronor.... men jag älskar den.... =) så om du köper en så gör jag det också =)

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Alex

Alex

27 oktober 2009 21:27

Åh vad spännande! Du glömde väl inte tulpanerna? De är nämligen avgörande!

Årsta är ju hur bra som helst. Bättre än Nacka enligt mig! Ligger ju närmare stan men ändå nära till både Nacka och exempelvis Tyresö. Hoppas den blir såld!

http://tantalexandra.se

 
Alfva

Alfva

27 oktober 2009 22:51

Och jag som typ bott i Årsta tycker faktiskt Nacka är snäppet bättre! Högre skatt visserligen, men trevligare. Eller ja, om du inte tänkte bosätta dig i Fisksätra dvs...

Fast det är klart. Årsta har sin charm det också. Bara du aktar dig för de dåliga delarna av Årsta. De är inte charmiga någonstans

Hoppas iaf att han gillade den tillräckligt för att köpa den!!

Haha, Melvin är en hungrig kille! Tur det, vore värre om du inte fick i honom mat överhuvudtaget.. ;)

http://alfvan.wordpress.com

 
Sofie

Sofie

28 oktober 2009 06:27

Låter som en utmärkt idè. Ska försöka hitta en stadiumbutik som ligger halvvägs =)

Om du skyller på mig inför din sambo så skyller jag på dig inför min.... =)

http://eifos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards