Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Usch jag är

Av Jenny - 28 oktober 2009 21:18

irreterad. Jag har inte den där hat känslan kvar längre och det är ju skönt. Men jag är irreterad! Jag tycker inte om när man utnyttjar människor genom att trycka på det man VET funkar!! Vill man vara med ngn och hitta på något tycker jag man bara kan ställa frågan rakt ut istället för att först få en o tycka synd om dig!


Ja jag får skriva precis vad jag vill här i min blogg och jag är trött och irreterad just nu. Varför gör man så för? Spelar ett spel för att få som man vill för att få folk göra det man vill?? Varför? JAg har inte riktigt förstått det. Jag skulle inte kunna utnyttja ngn annan! Självklart kan man be om hjälp  men då frågar man rätt ut. Istället för att falska till det med ett spel så man inte ger den andra personen ett val att säga nej om han/hon vill!! Bara för man VET hur man kan få ngn att säga Ja så gör man inte på det sättet. Som sagt man måste göra på ett sätt så den andra har ett val!!


Jaja.. skönt att hatet är borta iaf, det kändes inte skönt att känna så.. nu är det hur mycket bättre som helst. men vissa saker kan fortfarande irretera mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards