Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Jag och odågan satt här o diskuterade

Av Jenny - 26 mars 2010 08:15

medans han satt och åt sin frukost.

  

Han tyckte väl inte direkt att mammans hans är tjock men att det vore bra att hon tog sig ut på en morron promenad!! Mm barn är ju alltid ärliga. Så det är bara för mig att ta mig en protdrink o klä på mig mina snabba kläder! 


vi pratade även om detta att äta själv. För i onsdags när jag träffade min Maija så berättade hon hur hon hade lärt läs tvingat hennes Stella att lära sig o äta själv. Nu äter ungen utomordentligt o får komplimanger från dagis!! Maija sa även att man ska ha tålamod då det kan bli lite lätt kladdigt.. hm skojar du eller. Kladdigt va ju bara förnamnet. Ja jag lät han inte äta från början då fatet är fullt av gröt. Utan när det va lite granna kvar. Men ändå blev det super kladdigt!! Men skoj om han lär sig att äta själv med sked o inte bara med händerna.. Bra där unge. haha.


Efter frukost fick hansig en smak bit av en bulle. Ja jag bakade ju igår så självklart ska han få smaka

   

Ser ni hur han ratar riskakan som han annars älskar för att sen bara pula in bullen.. va inte oroliga det är bara en liten bit o halva hamna på golvet oki!!!


Nu på våran promenad ska vi sticka till ica för att köpa lite livsmedel o tvätt medel.. Även lite bollar då Melvin älskar bollar tydligen.. Men nu svamlar jag igen.. Jag är glad att jag bestämde mig för att ta mig en promenad. Plus att vi ska titta en lägenhet idag. Privat visning o allt.. d ni hehe.. 


Nä puss på er.'



Förresten har jag hittat en annan "damp" tjej.. hör o häpna även hon heter jenny.. men med jennie... hehe.. roligt!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards