Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Usch!!!

Av Jenny - 28 mars 2010 13:07

Varför ska man alltid tränga sig på, varför aldrig betala för sig själv utan alltid leva på andra?! Vem vill ha en sån person i sitt liv. Inte jag iaf och jag kan säga så här. Jag är ingen person som är tyst o tittar på. Jag öppnar käften min o säger exakt va jag tycker. Är jag tyst så är jag inte trevligt tyst!! Utan jag har bara ingenting att säga!!


Vi har iaf varit på två visningar idag o de va katastrofala äckliga lägenheter!! Usch!! Nej jag vill ha den som vi kolla på häromdagen! Den vill jag ha. Men kl tre har vi tre lägenheter kvar att se på så vi får se va som händer. Men jag vill iaf ha den i järla sjö!!


Nej nu snart kommer Jonas bror hit för att umgås lite över en lunch. Som faktiskt Jonas ska laga.. bra där jonte!! Han blev nog inspirerad av att Tess, Mattias lagade middag åt oss igår. hehe!! 


Mer om i går/natt sen när jag har laddat upp bilder på datan. Nu ska jag bara sitta här med mina trötta ögon o längta efter den där lägenheten som kommer försvinna framför våra ögon. O när den är borta kommer jonas säga... Fan vi borde tagit den.. jaja sånt är livet..  Men vi är glada ändå så de så puss

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

28 mars 2010 20:31

Jag vill se bilder på vad jag missade igår :) hade lika bra kunnat gå ut på krogen eftersom jag fick lyssna på technomusik fram till kl 2.30 inatt ;)

http://jenniesvensson.blogg.se

 
Sofie

Sofie

29 mars 2010 07:00

Hur gick det med de två andra visningarna? Snart kommer ni att hitta nått ska du se.....

PUSS

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Catta

Catta

29 mars 2010 09:26

Hej min darling. Hoppas ni hade de super mysigt i lördags ringer sen så får du berätta mer. Synd att ja inte index följa med;( men vi får ta en omgång sen. Glöm ej att den första helgen i maj så blir de fest 30 års fest hosmig. Jonas skall med.

Vill. Se bilder nnu. J ang bilderna Andreas e är ju min gamla vän men de har ja väl sagt förr;)
pusss gumman

Vill se bilder n

http://Www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards