Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Söndagen

Av Jenny - 4 april 2010 22:42

va lika bra den. Som sagt så vaknade jag dock kl åtta. Jag låg där i sängen och funderade på om jag skulle väcka Jonas eller inte. Jag väntade till halv nio för att sen knacka lite lätt på han o fråga när han tänkt att vi skulle ner och äta frukost. Han fråga lite sömnigt va klockan va. jag sa som det va o jag hörde en liten suck. Men fick till svar. ja väck mig om en halv timme. 


så jag satte mig i sängen o tittade lite på tvn. Men tröttnade o började sucka lite högt så kanske jonas skulle vakna.. hm han vaknade inte. Så prick kl nio väckte jag upp han o sa, att nu är jag faktiskt hungrig. Frukosten va underbar där på hotellet och rätt lungt. vi hade bestämt att vi skulle träna med Mattias och Tess idag då de är våra nya partners haha.. Ja jag och Tess har blivit lite kära. Men vi mötte upp de utanför balance kl tolv för att sen köra på!


Jag och Tess körde våra armar. Jag kör ju lite lättare än flickan medans hon är en super women. min grej o det gillar jag. bilder även där ifrån finns på kameran och de kommer när de kommer. Vi gjorde lite planer inför sommaren för att sen skiljas åt. 


Jag och Jonas tog oss mot mina gamla trakter tyresö för att hämta upp odågan. Han blev super glad o se oss ska ni veta och blev kaxig direkt hehe!  Vi duschade och gjorde oss fina för att sen åka in mot stan. Vi gick en liten familje promenad vi vattnet och bara mös helt enkelt. 


vi fick en inbjudan bort till solna för lite middag och det tackar man ju inte nej till. Middag hemma hos Danne och Kurre, Danne är fan mästerkock så han gjorde super god middag. Med potatis och rotfrukter till helstekt fläskfile. Melvin åt upp allt han fick på sin talrik kanjag tala om!! Han älskade det. Framför allt köttet och morötterna!! Mmm han är stor nu min pojk o äter mamma o pappas mat. 


vi satt där till kl tio o nu är vi hemma för att gå och lägga oss!! Jag fick mig en underbar helg trots att jag va på så jävla dåligt humör hela fredagen och första timman på lördag morron.. hehe. Imorn är en ny vecka, nya tag. så då jävlar ska jag fortsätta köra på med träningen som jag gjort hittils. Det känns toppen great liksom!!


Nä nu ska jag gå och joina mina pojkar i sängen. mm Melvin fick tydligen lägga sig i våran säng nu när vi kom hem. då det blev lite svårt att söva om han efter han vaknat upp i hissen. Jaja sånt är livet ibland.. 


som sagt bilder imorn eller tisdag.


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards