Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Idag har vi varit med om

Av Jenny - 14 april 2010 19:30

en massa saker. På morran drog vi  mot proteinkungen för att hämta upp en massa produkter till alla möjliga människor. För att vi sen hade en tid på SÖS för Melvin. För hans lungor ni vet. Rossliga fisen liksom!


Det va härligt att träffa läkaren både jag och jonas tycker han va bra och vi fick ett förtroende för han. Idag va melvin så klart bra i andningen. Men jag berätta som det va att han blir lätt andfådd, sover ca fyra timmar om dagen plus natten. Ja en massa saker. 


Doktorn ville inte släppa Melvin som tur va utan nu ska vi göra en undersökning på hans lungkapacitet. Och det ska de göra medans han sover. D e ska inte söva han men han ska få nåt så han sover lite tyngre än vanligt. Visar inte det något så fortsätter det. MEN vi slipper en massa mediciner iaf. Men som både jag och doktorn sa. Melvin kanske helt enkelt bara är en rosslig kille. O är det på detta vis ja då växer det bort när han blir större. Som doktor även sa, att det kan bli lite jobbigt om man måste uppsöka akuten varje gång han får en förkylning är ju inte heller jätte roligt. Men nu är iaf odågan i goda händer och det känns toppen!


Efter sös drog vi vidare mot mäklar huset där Catta sitter och arbetar. Jonas titta in med en massa varor från PK! Jag och Melvin satt i bilen o vänta så snällt för att vi sen skulle ta bilen och sticka till Flen. Ja nu har vi lånet och allt är klart för lägenheten jippi!! 


Medans Jonas va hos bankmannen Erik va jag och Melvin hos JEssica och Alice!! Det är alltid så härligt att träffa de. Vi pratade en massa som vanligt trots att Jessica va illamående av sin graviditet.. haha jag höll låda iaf!! Men det va skönt att få ventilera sig lite och Jessica är alltid så bra på att lyssna men även kommer hon alltid med massa smarta ord som värmer i hjärtat!! Tack för idag tjejen!!! 


Väl hemma ställde jag jonas i köket och själv drog jag ner till gymet i källaren. hade absolut absolut ingen lust MEN jag körde crossen i 25 minuter iaf. Bättre än inget.. svettig och dann blev jag.. jippi.


Nä nu ska jag umgås med min son, pappa jonas drog iväg mot gymet.. puss på er

 
 
Ingen bild

Jessica

14 april 2010 21:33

Hej gumsegos!

Jag tycker att det är lika kul varje gång vi ses för jag gillar att både prata och lyssna och det är sånt du är bra på med hehe
Sen är jag ju grymt bekväm med dig och hade jag inte varit det då kanske jag hade sagt att "nä det passar inte idag för jag mår så dåligt" men det behövs liksom inte med dig. För jag vet att jag kan ligga i soffan utan att du blir sur på mig!

Sköt om dig // Bamsekramar Jessica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards