Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Efter träningen

Av Jenny - 15 april 2010 20:55

Ringde pappa jonas och tyckte vi kunde ta oss mot stan för att lämna hans deklaration han glömt hemma! Självklart kunde vi det vi tog oss till sjöstaden för att därifrån ta bussen mot skanstull, längre ville vi inte ta oss för vi skulle ju hem sen!!


I skanstull medans vi fick vänta på bajsbilen så blev ju Melvin hungrig såklart. Jag tänkte hm ska vi testa en korv med bröd..


Mycket riktigt fick det bli en kokt med bröd

   

Melvins första korv med bröd. Om han gillade det? Ja det kan jag säga att han gjorde. Hela korven åt han upp förutom den sista lilla snutten jag kasta för jag tyckte den va kall. O det är väl inte gott att äta en kall korv. Men han åt korven med bröd o allt!! Är han inte för go.. mitt lilla matvrak. 


Efter vi lämnat det vi skulle började vi bege oss hemåt nacka. Jag började gå mot tjärhovsplan för det va soligt och vi ville inte sitta på en varm buss. Jag har ju inte det bästa lokal sinne som de flesta vet. Så efter vi gått ett tag började jag bli lite osäker på om det va rätt väg. så vi ställde oss där mitt i vägen för att invänta bussarna så vi kunde se vilken väg de tog.

  

Ja det va väl lite pinsamt att vi fick göra så men vi tog lite kort i väntan på bussarna haha. Sen kom de och vi fortsatte våran färd. Mitt i allt så såg jag en stoor lekplats med en massa lekande barn och mammor/pappor. vi stegade dit för jag tyckte Melvin kunde få leka ute lite i solen. tyvärr va alla gungor upptagna men lika glad va Melvin för det

         Vet inte om det syns. Men Melvin älskade att leka i sanden. Han skulle gärna kasta den oxå hur som helst och på vem som helst.

   här fick han syn på två tjejer han riktade sanden mot. De gick därifrån haha. 

Det va när han började äta stenarna och inte gav sig va jag än gjorde som vi började sopa av all sand för att sen fortsätta vidare våran promenad. Mm för jag kände att jag inte hade någon lust att åka till sjukan denna vackra dag!


Till slut kom vi dit vi hade planerat och våran buss kom efter en minut. Väl hemma tog vi oss ett varsit mellanmål för att sen gå in o mysa lite i sängen. Förhoppningsvis få ungen att vila lite. MEN det gick så där.. Så fort han somna började han slå och dra migi håret.. hanv ille alltså inte sova. Men jag fick han till slut att sova. Det tog bara 40 minuter. Efter det Ja då kom pappa Jonas hem lite otyst... hehe


Nu på kvällskvisten har vi varit iväg i stan o bara tittat runt lite. hyrt lite filmer. Men jag sa åt jonas att sätta på den dåliga filmen ikväll för jag kommer nog decka här framför datan. hehe


Nä godnatt kram på er.

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

15 april 2010 21:16

Hahahahahahaha, ramlar ur soffan av skratt. Tyckte det var jätte kul att du skrev bajsbilen, hahaha, ja herre, min hjärna är dödstrött

http://jenniesvensson.blogg.se

 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

15 april 2010 21:31

Melvin måste seriöst visa Felicia hur man äter! :)

http://jenniesvensson.blogg.se

 
catta

catta

15 april 2010 21:33

heheeh" sötis!
är de bara tristasom gillar att äta kall mat??+ ja kanske har en knäpp tjej!!!!

pösössösö

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
TEss

TEss

16 april 2010 15:10

åå vilka fina bilder. Tar med mig min systemkamera imorrn till kalaset. Paparazzi är i farten =)

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards