Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Men skojar ni eller!!??

Av Jenny - 16 april 2010 09:21

Vadå ska man se ut så här för att man har blivit mamma o inte får sova ordentligt på nätterna!!

  

Jag kommer ihåg när man fick sova då kunde man se ut så här

  

Shit vilken skillnad.Nej jag måste börja ta hand om mig själv igen så det inte gå alltför mycket utför haha!! 


Jag och odågan har ätit våran frukost o ska börja klä på oss för att sticka mot sickla. Men när man tittar ut så tappar man direkt lusten. Det spö regnar o det är ju inte så att jag harnära till buss härifrån utan måste ta mig en bit. En lång uppförbit.. Regnkläder är inte något jag äger. Så dyngsur lär jag ju bli!! Ja men vi ser va som händer.


Idag är det mamma lunch hemma hos Fina Alex och hennes Malte men jag måste tyvärr avstå. Eftersom jag har så mycket att göra. Alex tyckte jag skulle testa o baka på en liter mjölk direkt. Men fasiken TÄNK om det går åt fanders så jag måste e börja om. Då kanske jag blir klar till söndagens kalas haha. 


Imorn när vi har kalas för odågan ska vi även fira Farfar. För han fyller nämligen år idag. Hipp Hipp hurra till dig Sven Olof!!! Så det blir nog två tårtor imorn me. Han skulle egentligen inte ha varit hemma men eftersom flygplanen är inställda kan han inte ta sig till sina möten o får snällt stanna hemma. Bättre för oss!!! 


Nä nu måste jag fixa ordnig här. Men mitt ass har fastnat i fåtöljen kan jag tala om


En till nostalgi bild. Ja jag har visat den förr. Men fan så här såg jag ut månaden jag blev gravid. vi va på sensation black iamsterdam o hade hur jävla skoj som helst. Denna kropp får jag väl aldrig tillbaka men jag kan bli fin ändå

  

 
 
Din syster

Din syster

16 april 2010 17:32

Det finns något som heter SMINK...

http://www.metrobloggen.se/linda135

 
Josephine och Elliott.

Josephine och Elliott.

18 april 2010 01:01

Hahaha, jag känner igen det där.. Jag var dessutom också i mitt livs bästa form precis innan jag blev gravid. :-) kram

http://www.mypregnancy.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards