Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Kalaset idag

Av Jenny - 18 april 2010 21:41

borta i tyresö gick oxå galant. Melvin va fortfarande lite sjuk o gnällig. Idag passade det att vara med pappa, mamman och mostern såklart. Moster funkar alltid.    Så här såg kakbordet ut idag. Det gick bra även denna dag precis som igår. Nu kommer lite bilder från dagen på min familj .. Malin va med såklart men hon är typ inräknad i våran familj. O jag lyckas alltid få toppen bilder på henne

   Kusin marcus med sin vän Tim. Han kan man oxå snart börja räkna med familjen olsson.  Här sitter min moster Marita o kusinen Danne såklart

     Gudmor såklart. Inte jätte lycklig kanske då Melvin va så dålig o helst bara ville titta på avstånd      Melvin fick ju förstås presenter även denna dag. 

        Han blev överlycklig över allt han fick.

Marlon han försvann ett tag o va tyst. Marlon och Melvin tysta .. hm ja då är nåt i görningen.

   Marlon hitta en massa paraplyer han gärna skulle dra ut ur sina plas hållare.. Sen gick han bara därifrån o lät allt ligga där.. Mosters kille. 

Efter ett kalas ska ju allting städas. Eftersom jonas stod för det igår va det min tur idag .Men alltså jag säger så här. Jag behövde bara damsuga. Min syster.. min älsklings syster. hon är den ordningsamma av oss o jag har sån tur att jag har henne. För hon stod för undan plockning och diskning.

  

Tack min underbara systeR!!

Det blev även en bild denna dag

   På mamma o son. Denna gång va det faktiskt pappa jonas som va fotograf!! 

Presenter

Moster Linda: två toppen böcker som lär ut ord o massa annat fin fint. Sen den fina polarn o pyret kepsen ni ser uppe på bild.

Gudmor sofie med Isak: De toppen fina adidas skorna. läs nu hon hade även köpt skor för. bebis med breda fötter. !!! Haha o de satt perfekt på melvins fötter

"moster" Maggan: klirr i kassan!

Min moster Marita: Min moster är en grym slöjdlärare hon hade alltså köpt en jätte fin tshirt men oxå ett par tuffa byxor där hon sytt in Melvins namn, hur tufft som helst.

Kusin Danne med familj: En polis bil med gubbe i man trycker ner o sen åker de iväg.

Malin och Avalon: Hade uppmärksammat att mamma jenny låterMelvin äta själv. Så de hade köpt tuffa bestick åt ungen. tack

Min moster Janeth: En tant många barn kan bli lite rädda för då hon är en energisk lek tant haha. Men Melvin nej han är inte rädd för henne han gillar henne hur mycket som helst. Och av henne fick han sig en fotboll som han bara tyckte va hur skoj som helst.


Jag trodde vi skulle bli många fler idag eftersom vi är en stor släkt. MEN det va skönt så här oxå! haha. Ingen stress inga skrik. Utan det gick fan lugnt och sansat till idag. Tack alla för presenterna. Toppen dag även denna dag som sagt.


Nä nu ska jag snart lägga mig är super trött. Fan ett blöjpaket om dagen har det typ blivit de här två dagarna.

Puss på er

   Kakbordet på lördagen.. glömde det viss i andra inlägget

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

19 april 2010 06:41

Synd att Melvin var lite dålig, annars såg det ut att vara två lyckade kalas :)

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards