Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Tre timmar

Av Jenny - 20 april 2010 13:22

låg vi och sov, odågan och jag. Jag hade kunnat fortsätta sova eftersom jag mår jävligt illa!! I början ville han inte alls sova o jag låg i sängen blundandes samtidigt som jag försökte hålla kvar Melvin där så han inte trilla ner o slog sitt lilla huve. Ca en timma låg vi där. Jag helt utslagen och Melvin på lekhumör. Så det han ville leka med fick han även om han inte annars brukar få det.


Fy fan säger jag man blir helt sänkt av dettta. Men jag satte på tvn o kollade lite. Efter en timma la sig Melvin på min mage o snacka först en stund för att sen slockna. Då stängde jag av tvn och la mig för att sova. Så det bidde i tre timmar. Härligt.. Nu sitter Melvin och äter banan. Han fick först sånt mellanmål som man suger ut fruktmosen. Men man ska tydligen inte lämna de små med dessa.. För nu är det kräm överallt. Om jag orkar ta upp det? Nej jag mår för illa. Så tro mig det får jonas fixa när han kommer hem.


Igår va Jonas helt utslagen halva dagen då hade jag Melvin. Men nu jobbar han ju o jag är ensam! Anledningen till att Melvin är så trött är nog för han är helt jävla utmattad. Han äter knappt nåt. Han började ju lite försiktigt igår men idag blev det kanske 2 skedar yogurt och en tugga smörgås. Så han är nog helt jävla slut i kroppen min lilla lilla fis. O han som blir ett år imorn. Stackars.


Som ni förstår så åkte vi inte till sjukan idag eftersom jag blev sjuk o Jonas kunde inte vara hemma från jobbet. Typ alla på den lilla firman är ute i världen o kommer inte hem nämligen. Men vi fick en ny tid nästa vecka. Så det va ju skönt att de hade en ny tid så nära inpå..


Nä nog från oss. Nu vill jag bara visa de tuffa byxorna som melvin fick av min moster Marita!

  

Erkänn tuffa. De ska han ha när han går på dagis. Ja hon va smart och köpte lite större storlek, hon vet ju att Melvin är lite större.. hehe.


nä puss på er

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

20 april 2010 14:42

Men jäkla mag/skit sjuka!!!
Felicia & jag har bara varit & storhandlat idag. Fyllt barnvagnen med MASSOR av mat :) Nu har vi tråkigt, men utslagna. Sover som krattor på nätterna. Vet inte om det är nattskräck? Thomas tror på en annan teori "felicia tror nog att jag gått på jobbet då hon vaknar på nätterna & inte ser mig" haha. Ja, säkert därför hon gallskriker nattetid :D

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards