Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Dagen gick

Av Jenny - 20 april 2010 21:06

smärtfritt förbi. Ja jag har mått illa som en gnu o varit kallsvettig så fort jag bytt blöja. Tyvärr så blev blöjbytena väldigt många eftersom fisen min skiter ner sig så fort han får i sig nåt. Ätit mat idag har han inte. Jag har försökt med det mesta. Jonas fick t o m komma hem med korv o bröd haha. Men det gick inte det heller Så till slut fick han sig en vaniljbule. Han åt väl upp halva!!


Men välling och vatten har han druckit det är ju det viktigaste. Vi har sovit idag ojoj va vi har sovit. Först blev det ju tre timmar på dagen sen blev vi trötta på eftermiddagen och sov en timma. Melvin vill gärna mysa med mitt hår så fort vi ska sova och ja det är så jävla mysigt. Men han blir ju bara äldra o ska så småningom sova i eget rum när vi får vårat hem. Så jag försöker vänja han av vid att han varje gång vaknar till ska klia mig i håret. När han va nyfödd fick han sig en blå mjuk smurf av sin faster. Så jag har bjudit in den på natten. 

  

O fasiken det har faktiskt fungerat. När han lägger sig så sött på sidan och ska klappa mig ihåret har jag lagt hans hand på smurfen o han somnar lika gott. Men vi har myst hela dagen idag så det går ingen nöd på han om ni blir oroliga för det.

  

Han har varit ritkigt kelsjuk idag min lilla fis. o trött. Ibland när jag sitter i fåtöljen här. Så brukar han ställa sig bakom mig för att krama mitt hår... mm mysigt. MEn idag vile han sitta i famnen och titta på bolibompa!! 


nu ligger vi i sängen och ska sova för natten. Mm jag måste meddela er att han vill inte sova i sin säng. Han kan sova ensam i våran säng en hel natt men hans säng verkar vara för liten för hans smak. Så när jag lägger han där för att sova för natten kan han vakna upp kanske tio gånger på mindre än en timma!!! Igår kväll fick vi springa in hur många gånger som helst. Men då la jonas över han i våran säng o vi behövde inte springa in nå mer. Så när vi får våran lägenhet då blir det en växa säng åt melvin på direkten!!!


Nä puss och godnatt på er... ps jag mår bättre, så håll tummarna för en promenad imorn. ds

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

20 april 2010 22:14

Hoppas ni blir bättre snart!!!

Felicia vägrar sova i våran säng hon, när Thomas varit i Hudik så har jag velat ha Felicia i stora sängen, men nä, icke, totalvägrar, bara sin egen säng som gäller, haha. Men det är ju bra.

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards