Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Jag blev alldeles svettig

Av Jenny - 22 april 2010 16:41

Innan jag berättar för er om våran dag ska jag berätta om vägen hem. Ja för den blev fan en pärs!!! Alltså vilken jävla pärs säger jag. Svettig som en jävla gnu blev jag!!! 


Ni vet ju som jag att barn som skriker på bussen är hemska. Ja man är trött, kanske lite huvudvärk efter en dag på jobbet. Man vill bara hem o sitta där på bussen i lugn och ro. Men så kommer det ibland en liten fis som bara skriker och skriker!!


Ja Melvin har varit lite gnällig idag. Men så när vi skulle ta oss hemåt blev det lite värre. MEn vi satte oss på första bussen o där såg han en liten flicka som underhöll han så det gick suveränt. Sennär vi kommer till tjärhovsplan för att vänta på bussen som tar oss hem. ja då blir han så himla ledsen oj oj oj va ledsen han blev. Jag försökte med allt. Banan, vatten, juice, leka med mobilen t o m handsfre som han aldrig får annars!!


Men ingenting dög och han va jätte ledsen. Så kom bussen o vi gick på. Då jävlar va han började skrika den kvarten som bussen tog på sig att åka hem till farfar kändes som en timma. Jag tog upp ungen i famnen för att leka lite o sjunga lite. Men ingenting hjälpte. INGENTING!! Det kom fram två gubbar o sa, " ja du får nog lite mat när du kommer hem!" Alla på bussen tittade på oss. Jag låtsades som om jag inte brydde mig o kramades o sjöng lite för fisen. Men han skrek!! Sen när bussen stannade då peka han ut. han ville. ut. Men tyvärr va det itne dä rvi skulle av. O han börja igen. Till slut gick vi av.


Han lugna ner sig lite granna o vi kom hem. oooo han hade haft ont i magen. För när jag satte han i sin stol då jag trodde han ville ha mat. Ja då sket han. oj va han sket. han peka på rumpan och gjorde prutt ljud. Ja du har bajsat melvin. 


Så vi gick och böt. Tog av alla kläder för tredje gången idag av skit. Sen la jag han i sängen och han decka direkt. Han va bajsnödig och trött inte konstigt att han va ledsen!!


Men fan det va hemskt haha. Jag blev inte så stressad men jag såg hur alla bara glodde o jag va lite orolig va som va fel. Jag trodde mest han va hungrig. Men ojoj va svettigt!! Nu sover han o jag sitter här i min ensamhet o bara softar


pus spå er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards