Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Man smider planer

Av Jenny - 22 april 2010 19:50

de flesta dagar som mammaledig eftersom man vil ha lite att göra. Men nästan varje dag blir de ändrade. haha. Det är typiskt. O för oss har det oftast varit på grund av sjukdomar!!! Då vi haft lite otur med Melvin som varit lite känslig. Nu har han peppar peppar inte varit så där förkyld o jävlig som han brukar så man har behövt uppsöka akuten! MEN det som vi trodde va tänderna i helgen va tydligen magsjuka.


Sist han hade magsjuka tog det han två veckor att friskna till tyvärr. O jag som fortfarande vill tro att det är tänderna försöker få han att äta mat varje dag haha. Men jag får helt enkelt ge upp o fortsätta med mild välling och gröt ett tag till. För idag hade vi planer som sagt. De första planerna va att först sticka till odenplan o träna för att sen möta upp våra tjejer för en liten dejt. De andra planerna blev att bara promenera in till stan o skita i träningen eftersom Melvin inte är sig själv. o både jag och Jennie tyckte det va dumt at lämna in han. så vi bestämde att vi skulle synas efter lunch istället.  Jag tog mig en promenad till skanstull bort till WKB. Min systers jobb. För att få i  mig lite lunch. Melvin ja han va gnällig men det satte sig en färgad gubbe vid vårat bord o Melvin ja han blev tyst o började skratta direkt!


Melvin ville såklart inte äta någonting överhuvudtaget. Drack lite saft gjorde han. Medan jag och den färgade gubben åt började Melvin skita. Ja så det va bara att sticka in o byta. Tröjan va det bara att kasta den va full av skit!!! Så gick vi tillbaka för ett nytt försök. Melvin blev bara gnälligare o gnälligare. Fick en brödbit som han skulle sitta på. Jag tror han ville visa att han återigen skitit. Denna gång hade han skitit igenom byxorna på stolen haha. Katastrof. Så jag ringde Jennie och berättade detta. Så då blev planerna ändrade igen. vi tog oss en varsin promenad på skilda håll istället. För OM Melvin smittar så är det lika bra att hålla oss undan!!


Då kom de tredje planerna.  Linda, min kära syster skulle ta Melvin en stund efter jobbet så jag kunde träna rygg en snabbis. Men Melvin va så jävla gnällig och somnade inte . Så de planerna blev ändrade. 


Sen ringde jonas o han kom o träffade oss en liten stund. För en varsin puss o kram. mysigt. Ja ingenting av mina planer blev gjorda idag. Men lika glad för det är jag. haha. Imorn är en ny dag. jag har en plan och tro mig den missar jag inte!!!!

Jag och Melvin ska hem Till Tess ochmysa medan killarna gör stan.


Träna blir inte av eftersom jag inte vill lämna in Melvin om han smittar. Men en promenad blir det iaf. 


Jaja nu har Melvin och pappan badat. Så jag ska lägga ner datan o umgås lite. puss på er där ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards