Direktlänk till inlägg 24 april 2010

95 års kalas

Av Jenny - 24 april 2010 13:13

borta i Örebro stod på schemat idag. Jonas morfar fyllde nämligen 95 år samma dag som Melvin blev ett. Tufft va!!?? MEN igår när vi kom hem med fisen och vi gick och la oss kan jag tala om för er där ute att han skrek till kl 03.00 Det gick inte att trösta han. Han la sig på mitt bröst o vilade lite för att sen börja igen. Sen han sig till pappan för att vila lite på hans bröst för att sen börja. Tre timmar alltså höll han igång. Jag gav han alvedon för han va så hes o hans läppar såg svullna ut!!! Feber hade han ingen. Men när han höll på så där så kände jag att vi inte kunde väcka upp han kl sex på morran för at åka till örebro!!


Han fick hellre vara hemma o vila idag!! Faster och farbror plus pappan blev ju lite ledsna men tar vi med Melvin är det ju inte för hans skull. Men efter natten tyckte även Jonas att Melvin skulle stanna hemma!!! Jag tycker så synd om han. För ngnstans har han jävligt ont men han kan inte visa vart eller säga vart!!! 


I morse vakna han upp halv nio o  va fortfarande trött men vi gick upp för lite frukost. Han lekte lite samtidigt som han gnällde till. Frukosten fick han i sig för att sen vilja sitta o mysa lite med mamma framför tvn. Bara sitta. Sen spotta utnappen o gråta. så han fick gå och lägga sig igen. Den första timmen gick bra sen började han igen. O jag får ont i hjärtat av att höra han. Han är jätte jätte ledsen. Ingenting hjälper. Han dreglar jätte jätte mycket!!!! Men sen somnade han om igen. Men det blir nog sjukan när han vaknar upp för så här kan han inte ha det en hel dag och natt till!!!! 

Min lilla odåga har ont!! Svettas gör han oxå jätte mycket han är helt kladdig av svett. I morse lekte han med farfars kartong..

     

Men kalaset i örebro fick vi stanna hemma ifrån jag och fisen!!! Är det ngn som kan ha en ide va det kan vara med han??   

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

24 april 2010 15:20

Stackarn :( Men jag tror det är tänderna, för felicia är likadan, skriker dag som natt, men går över efter 20-30 min när vi ger henne alvedon. Nu har hon blossat upp runt hakan & kinden så hon har nog väldigt ont i tandköttet :( hon spottar också ut nappen hela tiden, förut har hon varit jätte beroende av den.

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards