Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Jag sitter och funderar starkt

Av Jenny - 24 april 2010 15:26

på hur jag ska göra. ska jag ta han till läkaren eller ska jag vänta lite. Äta nej det gör han inte men det har han inte gjort på grund av att han har ont imagen! Idag fick han i sig gröt, sen har han sovit i tre timmar.för att sen äta en apelsin och dricka välling. Gnäller om vartannat men för att sen stanna upp och dansa till musiken som hörs från tvn.

Han vaknade upp för inte jätte länge sen men är trött igen. Det syns på ögonen att han skulle kunna somna ståendes. Men som Jennie skriver till mig så tror även jag att det är tänderna. För han har jätte ont!! O att han är hes är väl inte så jävla konstigt så som han har skrikit. Men jag vet inte.


Jag tror jag väntar lite till för feber har han ingen. Står upp o leker lite grann gör han dock inte så mycket som han brukar o han är inte glad som han brukar heller. Han får nog lägga sig o vila en stund till o sen får vi se va jag tar mig till, om jag åker in eller inte!  


Det tråkiga är även att han inte varit sjuk eller rosslig på en månad. Men nu har rosslet kommit tillbaka så det heter duga. Usch va man känner sig maktlös. Sist vi åkte in blev vi ju inlagda men hon tanten som jobbade beklagade sig över alla föräldrar som kommer in fast de kanske inte ens behöver. Så med de orden i tankarna vill inte jag vara en av "de där föräldrarna" Ja det va hemskt sagt. För som mamma eller pappa är barnet det viktigaste som finns i deras liv o självklart åker man till farbror doktor om man tycker det behövs. Men denna sköterska tyckte det va så jobbigt o de hade haft såå mycket barn där som inte ens hade behövt.. Ja så vi ser ju ..


Det jobbiga är oxå att pappa Jonas är i örebro o kommer inte hem försn sent i kväll. men vi klarar oss!! Puss igen

 
 
Jennie & Grodan

Jennie & Grodan

24 april 2010 19:21

ring vårdupplysningen. börja ge honom vätskeersättning också eftersom haft diarré så pass länge :(

http://jenniesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards