Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Vatten gymnastik(när jag va gravid)

Av Jenny - 20 oktober 2009 23:15

Jag har ju börjat på vatten gympa nu för mina foglossningar.. o först ska jag berätta om igår kväll när jag kom på att det va idag kl åtta på morran..


JAg har ju absolut inte tänkt på att köpa större bikini lr baddräkt.. så jag tänkte jag prövar min gamla. hahahahaha alltså fattar ni. Den första överdelen jag pröva ja då hoppa halva tuttarna ut.. Jonas satt i soffan först låtsades han skratta åt tvn.. Sen när jag testade mina trosor.. ja då skrattade han så han höll på att kissa på sig och han kunde inte fortsätta låtsas att det va åt tvn. För jag såg ju för ihelvete själv hur det så gut.. Alltså mina bikini trosor.. såg ut som för små string i rumpan på mig. o Tänk er själva en stor jävla rumpa full med gropar, två stockar till ben o en jätte mage sen bomber upptill. katastrof. tänkte jag . Va fan ska jag göra??? Panik . jag har ju inte nåt att sätta på mig. Sen pröva jag en annan överdel, den funkade ju iaf.. Så fick jag pröva Jonas badshorts.. alltså jag kan ju lova att jonas fortsatte att skratta han kunde inte sluta.. Jag blev inte alls lessen!!!! MEn iaf när jag prövade hans shorts ja de funkade de oxå.. med lite tvång att knäppa framtill.. Ja med tvång!! JAg va ju lipfärdig när jag va klar men så fick det bli. Jonas fick ju kramp imagen för han skratta så mycket.. TACK!!! hehe.. 


Sen vattengympan ja det va härligt o skönt. man stod där i vattnet o försökte knipa med rumpan för att skjuta upp bäckenet o röra sig med massa olika instrument.. MEn shit va jag såg ut. usch säger jag. Som om jag va en jävla bimbo som inte accepterat läget riktigt. hahahaha.. jaja slutet gott allting gott!!

 
 
caroline lillasyster

caroline lillasyster

16 januari 2009 00:41

hahaha, jag kissar på mig! förlåt, du är SÅ JÄVLA SÖT JENNY!

http://carolinestein.blogg.se

 
irma

irma

16 januari 2009 00:44

jätte fin blogg o detta inlägget fick mej till ett gott skratt.

e kompis till caroline :)

http://GeekStinkBreath.blogg.se

 
Ingen bild

bara jag

16 januari 2009 08:14

JA skoj att ni kan ha roligt åt mig.. hehe..
puss på er

 
Ingen bild

Camilla

18 januari 2009 12:42

Ha, ha va ju roligare att läsa om detta än när du berättade igår! Ha, ha kan inte sluta skratta! Fast du överdriver ju sjukt mkt. Du har inga stockar till ben och allt annat knäppt du skriver.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards