Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Vi sitter här

Av Jenny - 21 oktober 2009 07:42

i soffan och myser jag och odågan. Han pratar om ngt jag faktiskt inte har en aning om! Men det är bra att han tränar upp rösten så han kan bli en pojkbands sångare sen nä rhan blir äldre.. hehe!


I natt har jag sovit så där, svettats, hört både melvin och jonas pustat och frustat. Melvin har vaknat först kl tre.. men då satte ja ghanden på han så somnade han om. Sen kl tjugo i fem då fick han sig lite mat så somnade hanom sen!


Han vaknade väl halv sju vi gick upp.  O satte oss i soffan. Frukost fick hanalldeles precis den slank ner.


Min morron promenad tror jag att jag skiter i idag för jag har inte ngn lust att gå ut! Jag kanske tar mig en promenad till solna sen där odågan ska simma. Det tar ju iaf en timma att gå dit eller nåt sånt. Så vi får se, träning blir det inte idag iaf.


Jaja nu ska jag ta mig min frukost sitta och lyssna klart när Melvin snackar för det låter otroligt intressant fast jag inte har en aning om va han säger! MEn han pratar med sån inlevelse haha.. sötnöten.

nu ska ni få slippa mer prat så hörs vi sen. kram på er

 

 
 
M

M

21 oktober 2009 07:51

Taaack :-D Men jag såg aldrig dig =/ Dock minglade vi inte runt så mkt där, utan gick mest på stan under pauser :-p
Hoppas att det är bra med diG !

http://www.metrobloggen.se/22

 
Alfva

Alfva

21 oktober 2009 09:02

Förresten ser det ut som att vi har exakt likadant tyg på våra soffor (om jag skulle fota min så nära dvs)!

Och ja, det är klart att man kan göra andra saker också! :) Det får bara inte bli så mycket dyra saker.. haha

http://alfvan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards