Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Halv sex

Av Jenny - 4 mars 2010 06:51

på morran är tydligen en ny tid för odågan han ska upp o hoppa!!! Ja nu äter han inte på natten. MEN helt ärligt, jag ger han hellre en flaska kl fyra på natten och sen sover till halv sju-halv åtta!! Än att inte ge han o sen gå upp halv sex!! MAn är inte ritkgit sig själv halv sex på morran.


Ja jag vet att det är folk där ute som jobbar o går upp då. Men jag jobbar inte o jag vill itne gå upp då oki!!! Det värsta är att Melvin är trött men han vaknar upp lite lätt och kommer ihåg att han kan sätta sig upp själv. Så han sätter sig upp med halvt öppna ögon o bara sitter där!! Han leker inte, pratar inte utan bara sitter. Han är altså trött så jag försöker lägga han ner och ner kommer han hur lätt som helst. Men väl nere på kudden ja då spänner han hela kroppen ger ifrån sig ett argt morr o sen sätter sig upp igen och sitter där!!


Jag försöker då sova vidare för han klarar sig själv ett litet tag.. Nej dåbörjar hanslå på min kropp eller på jonas. Han brukar ta varannan dag!! Eller så sätter han sig och skiter. Idag valde han det sista.. Men jonas tog han och gick upp för att byta blöja så jag fick sova i ca en kvart till.


Nu sitter vi och tittar på the vocie. Jag är så trött att att det svider i mina ögon sova sen när han ska sova kan jag inte heller då vi måste ta oss mot sumpan o träffa barnmorskan Birgitta!!! Det är det som är så jobbigt. När han ska sova sin förmiddagslur.. ja jag kan alltid sova med han men då fastnar jag här hemma o gör ingenting sen på dagen.. jaja det ordnar sig till det bättre en annan dag



Nu sitter han och diggar musiken och klappar händerna haha.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards