Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Barnmorskan

Av Jenny - 4 mars 2010 08:32

dissade oss idag! Inte för att Melvin är sjuk utan för att han varit sjuk, hon tyckte han kunde få vila idag o komma en annan dag istället! Så nu är vi lediga o jag har inte nåt för mig. Jag ska sova lite med Melvin nu snart sen tar jag mig väl till Sickla för lite ja inte fan vet jag. Men nåt iaf.. eller så tar jag mig en promenad till stan! Inomhus ska jag inte stanna denna dag iaf!!! Jag vägrar kan jag tala om!!!


Melvin kan komma framåt nu.. jeho jag såg det igår och blev helt jävla överlycklig.. Det börjar hända grejjer nu kompis!! Han sitter på ena benet det andra är på knät o så knuffar han sig framåt!!!! Han är som mor sin.. jag tog mig oxå fram på rumpan!!!! Stolt blir jag och mindre o mindre orolig över att han är så sen!!! Jippi jeho!! Haha. Nu vaknade farfar upp o Melvin lyser upp varje gång han bara hör hans röst!!!!! det är jätte skoj att se o hur mysigt som helst. Men jag längtar ändå efetr ett eget boende.. för mina kläder är helt jävla katastrof.. de som behöver hängas upp gör inte det o så vidare!! Jag går runt isamma kläder hela dagarna långa ja jag tvättar ju de emellanåt!! Det tråkiga är att jag går runt i tränings kläder hela tiden o hur jävla skoj är det. Man vill ju känna sig fin ibland!!! Mendet kommer väl det me..


På söndag är det lite visningar på G så vi får se vad som händer. Tre i årsta och två i nacka!! Sen ska vi hem till min finaste finaste Tess o hennes M! Vi ska dit och mysa lite granna! Nej nu ska jag gå och lägga Melvin och mig själv för fan... mohaha..


Jaja men är det någon som har tråkigt och vill hitta på nåt från tolv tiden.. säg till jag kommer direkt. haha. puss på er där ute

  

Melvin fick bada så här på morran då vi båda fick äcklig äcklig strömming över oss!! Det luktade as om oss!!!! Han älskar att bada och åker kana i badkaret.. man får knappt ta upp han då börjar han att skrika!! min sötfis

 
 
Sofie

Sofie

4 mars 2010 10:19

Jag har tråkigt.... så då räknar jag med att du är här snart, ska vi säga kvart över tolv? ;)

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Terese

4 mars 2010 16:04

Fina ni är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards