Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Träning och ica

Av Jenny - 9 mars 2010 22:14

När vi kollat klart lägenheterna så begav vi oss mot Ica i sickla för lite storhandling!! Melvin fick sitta i kundvagnen för första gången faktiskt och där trivdes han. Han kollade runt och pratade och mådde bra av att se allt.

   

Han tröttnade precis när vi skulle betala men då fick han hålla i läkerol askar och blev genast på bättre humör. ja han sitter och håller i tandtråd. Det va hans leksak för dagen som han bara skulle ha med sig hemifrån!! 


Jonas gav mig nå jävla skit idag som de precis fått in på proteinkungen eftersom jag skulle köra lovisas pass precis som vanligt på tisdagarna!! Jag sa redan tagit en koffeintablett men han tyckte jag skulle testa detta.. det va tydligen grymt!! Han brukar typ spy efter ben träning men idag hade det gått toppen och han mådde bra. Så han gjorde ordning en portion åt mig jag fick en tredjedel av dosen!


Jag tog mig till sats och mådde toppen för jag älskar Lovisas pass!! Denna dag va det hemskt hemsk hemskt tufft och hårt!! Hon hade ändrat lite i upplägget och tyckte vi klarade av pressen!!! Det gjorde vi, allihop!! Det va min bästa gång på de här sex veckorna. Jag fick t o m komplimanger av Lovisa att jag va jätte duktig. Ja jag va fan grym och jag orkade precis alting FAST hon gjort det hårdare! Lovisa hon va som sig själv igen som det första passet! Elak, hård och ett hatobjekt.. då blev jag så där kär igen haha. Nej det va fan grymt tufft och jävligt roligt idag!! 


När vi stod där och stretcha kände jag mi dålig på en gång. Jag fick springa ut. gick till omklrummet och kände mig hemsk!!! Jag mådde illa, svimfärdig och va helt skakig!! Satt på toaletten och grät för jag mådde piss.. Sen kom jag på.. just det jonas gav mig den där skiten. Den va grym att träna på. Men jag är en känslig person ochklarar inte av allting. Finns mycket jag inte riktigt tål!! Så jag satt dä roch undrade hur fan jag skulle komma hem. Jag klarade knappt ta mig  ut från toaletten! Så jag fick ringa jonas. Han va tvungen att väcka melvin klä på han för att sen komma och hämta mig!!!

  

Så här såg jag ut.. men jag såg nog värre ut inne på sats!!


Ja grymma grejjer men jag ska nog inte testa det nå mer. Men ni som är lite mer tåliga kan ju testa!! Jag mår lite bättre nu och sitter här i soffan o bara njuter av en härlig stund!!

Snart blir det läggdags så godnatt på er..

 
 
Sofie

Sofie

10 mars 2010 05:59

Den översta bilden är ju bara för underbar..... Herregud vilken sötnos ni har skapat.....

http://eifos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards